menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Proficiat aan Tomatenboer en Lacegarden

Ga naar meest recente reactie

Walter24

Walter24

Dat het beiden straffe gasten zijn dat weten de lezers van dit forum wel, maar dat ze iets zoooo uitzonderlijk moois en verzorgd en interessant zouden kunnen maken had ik niet verwacht, sorry voor mijn grove onderschating van hen beiden.
Het gaat over "de tomatenbrief" die ik vandaag tot mijn grote verbazing ontdekte (een tijd inactief geweest op de computer...).
Voor iedereen die een beetje interesse heeft voor het tomatenwerk in al zijn rijkdom is dit een MUST!!!
Daarom op naar: http://www.lacegarden.be/ om U in te schrijven op dit gratis kunstwerk.
Ik weet dat het hioer niet de gewoonte is om reclame te maken maar het gaat om een zeer mooi en niet comercieel initiatief dat ik aan iedereen aanraad!
Walter
woensdag 20 september 2006 - 21:12
lacegarden

Lacegarden

Walter, bedankt

ja we doen alles gratis, maar we steken elk er ren groot deel van ons centen erin. Ik vind dat wel zeer flink van Angelo, hij zou evengoed zijn geld aan iets anders kunnen besteden.
Mijn grootste uitgave zijn de boeken en ook ons drukwerk we hebben voor een laser printer gekozen omdat dit toch mooier oogt. Die cartridges zijn duur., dan nog die oude boeken zowel op e-bay als in antiquariaten. Maar ja, ik ga al niet naar de coiffeur, ik rook al niet meer, doe mijn bootschappen met de fiets , dusdat compenseert al wat. ...
en mijn man en ons Pistache moeten iedere dag proeven van alles wat uitgetest wordt.
donderdag 21 september 2006 - 09:20
Maxpowa

Maxpowa

Ja, dat ziet er schoon uit.

Alleen, bij confiture de lait, warme confituur in een koud drinkglas? Hoe lang gaat dat duren eer er een sneuvelt met glasscherven in zijn armen? Nooit zomaar warme vloeistof in een drinkglas gieten, door dat het glas zo dikwandig is, zet de binnenkant sneller uit dan de buitenkant, teveel drukverschil en BOEM.

Toch mee opletten. Test confituur liever op een onderzetbordje uit de koelkast ofzo.

Groeten,
Steven
donderdag 21 september 2006 - 18:28
lacegarden

Lacegarden

ge moet dat op een natte handdoek zetten, en dan is alles ok
uw confiture doet ge toch ook kokend heet in koude bokalen die op een natte handdoek staan

nog nooit één kapot gehad en doe dit al jaaaaaaaaaaaaaaaaren
rita
donderdag 21 september 2006 - 20:10
Victor44

Victor44

Ge hebt gelijk Rita,zo doe ik het ook al jaaaaaren. Apropos,ook van ons een grote proficiat met jullie puik resultaat! Doe zo voort,jullie zijn op weg naar iets groots!
Veel succes!
Victor en Mia
donderdag 21 september 2006 - 21:02
lacegarden

Lacegarden

hoi,
wij willen gewoon blijven zoals we zijn.
Onze Angelo is nu de rechterhand geworden van " de " tomaten Belgische kenner die ik ken, voor mij de grootste van de Benelux: Nelly Dolezal. Zondag staat hij samen met haar en haar echtgenoot in Bokrijk met een zeer mooi assortiment tomaten.
Van mij heeft hij meer dan 1200 soorten tomatenzaden gekregen. Ik weet goed dat hij hier een goede start mee heeft en er veel plezier gedurende jaren aan zal beleven.
Ik ben fier dat een jonge gast van 16 jaar zo dynamisch , enthousiast en vooral eerlijk is.
donderdag 21 september 2006 - 22:32
Tomateboer

Tomateboer

Rita,
Gij de linker en Nelly de rechterkant,...
Jullie zijn allebei 2 dames(en echtgenoten niet te vergeten he )waar ik heel veel maar dan ook heel veel aan heb.
Ik heb het veel makkelijker dan jullie in der tijds,...jullie moesten op zoek en ik krijg ze in de schoot geworpen .
Echt,...ik heb zo veel respect voor jullie,zo zijn er niet veel.
Rita,ik ben fier op u,...dat gij niet denkt zoals iemand die daar geld wil van maken.
Niemand heeft dat ooit voor mij gedaan,...
En ik wacht al met spanning voor zondag,het zal er heel leuk worden denk ik.
En nog iets Rita,...'ik denk een goed begin' ,...daar ben ik nu zeker van he.
Ik kan daar jaren mee weg,gij hebt die nu al zo lang,...en ik op 1 jaar krijg dat allemaal.
Echt waar,nog ne keer merci voor altijd de goede opvang.
groetjes en dikke kus
donderdag 21 september 2006 - 22:45
lacegarden

Lacegarden

juist terug thuis van uw streek, mac les in Marke. En ik heb goed opgelet, heel veel bijgeleerd voor "ons tomatenblad"
overal tomaten uitgedeeld en van die confiture. Maandag terug, maar dan in de namiddag.
Vandaag gans de dag zaden gedaan, morgen weer, maar nu moet ik toch in mijn bed.
slaapwel
rita
is dat een geheime code?
vrijdag 22 september 2006 - 01:10
lisa

Lisa

ja, zo te horen heben jullie het naar de zin tussen de tomaten en natuurlijk druk druk en druk
bezig hoe doen jullie het allemaal ik kom iedere dag tijd te kort-men kan echt voelen jullie zijn
met liefde bezig -ik ben ook blij met de tomaten blad daar staat veel interessants in -en fijn is het men kan altijd bij jullie terecht bedankt

groeten lisa
vrijdag 22 september 2006 - 10:24
lacegarden

Lacegarden

wij breien iedere dag met vier breinaalden een stukje aan onze dag!! neen, wij zitten geen twee minuten stil, dat is vliegen van links naar rechts, gsm bij de hand, computer stand by . Deze morgen afspraak geregeld met de serres in Frankrijk voor een Belgisch liefhebber die daar fotos wilt gaan maken( niet om ze commercieel te gebruiken hoor!) louter uit grote eer aan die mensen voor hun werk en inzet. Lisa, indien iedereen met zulke gedachten zou leven dan was de wereld hier zonder oorlog, zonder jaloersheid, zonder afgunst, zonder mediageilheid.
Het is toch zo gemakkelijk om met de veren van iemand anders te pronken. Maar met zulke mensen gaan wij niet meer om, wij vormen nu een echt team ,
ik hoop dat het leven al wat beter is voor jullie ook na die zware tegenslag

rita
vrijdag 22 september 2006 - 13:23
johanneke

Johanneke

Zeg Angelo,

Kom jij zondag ook naar Bokrijk???
vrijdag 22 september 2006 - 21:09
Tomateboer

Tomateboer

Ja hoor,
Ik sta met Nelly aan de stand
groetjes
vrijdag 22 september 2006 - 21:11
johanneke

Johanneke

Ik kom jullie zeker een bezoekje brengen!!!
vrijdag 22 september 2006 - 21:23
Tomateboer

Tomateboer

Met zeer veel plezier!!!
grt
vrijdag 22 september 2006 - 21:24

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon