Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Hallo, het is de eerste keer dat ik dingen kweek en met een wonder komen eral paprikaatjes aan de plant maar een paprika plant hoort toch paar meter te zijn geloof ik.
Paprika's kun je het beste in januari al zaaien want ze hebben een enorme lange tijd nodig..... Maar die van mij zijn ook allemaal onder een meter lengte en die zijn nu praktisch allemaal rijp.......
Maar het is een schitterend gezicht al die paprikaatjes eraan......
als je hem gaat overhouden start je volgend seizoen al met een behoorlijke maat plant......
ergens in mei vond ik uitlopers in de kelder en toen heb ik ze gepoot
en ergens midden augustus gingen de planten dood, is het erg als je ze weken in de grond laat dan
Ik zou er maar eens snel een gaan rooien en die bekijken OF er wel iets in de grond zit en meteen AL het OUDE blad en stengel bij elkaar rapen en meteen WEGDOEN....
je hebt dus geen idee WELK aardappel het kan zijn????
Er is natuurlijk wel een verschil of je een vroege , een main one of een late aardappel hebt.... want die hebben alle drie een verschillende groeitijd in de grond nodig......
de stengels en blad zijn al weg, niet echt, gewoon wat soorten uit de winkel die uitlopers kregen, maar kan een aardappel door groeien zonder blad en stengel ?
JIJ wel ja...... maar het is link omdat je grote kans hebt dat je ziekte in je grond brengt.......en dan kun je jaaaaaaaaarenlang geen aardappelen en dergelijke meer in je tuintje zetten...... dus.......