menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Paprikas gezaaid

Ga naar meest recente reactie

JovanDreumel

JovanDreumel

Vandaag heb ik de paprika's gezaaid. 10 stuks in potjes. Het is zaad, dat ik zelf gewonnen heb van de zoete papria's vorig jaar. Blijkbaar was ik nog te vroeg, want de potrgond zat nog bevroren in de zak. Nu maar een beetje warm wegzetten.

[afbeelding verwijderd niet-https]
dinsdag 14 februari 2012 - 16:11
an

An

Hoi Jo ik heb ook alles binnen gezet om te zaaien ik wou het zo nog ff doen,
wat voor soort heb jij,
ik wilde mini praprioka zaaien en blok paprika en punt paprika van Frans.nl.
maar helaas vorig jaar slecht geoogst om precies tezijn maar 1 paprika. van de blok hoop dit jaar beter want zo valt het me zwaar tegen
dinsdag 14 februari 2012 - 17:53
JovanDreumel

JovanDreumel

Ik heb rode en gele puntpaprika's , maar ze zijn niet echt kleurvast.
dinsdag 14 februari 2012 - 19:46
an

An

het maakt mij ook niet uit als ze maar lekker zjn en een goede oogst geven daar gaat het toch om .
veel succes ik ben er nog niet aan toegekomen alles ligt wel klaar hier in de kamer.
dinsdag 14 februari 2012 - 20:58
rialle

Rialle

An het was ook niet echt een goed tuinjaar vorig jaar. Dit jaar hopen we op beter weer hè! Trouwens leuk je hier weer eens te zien!

Ik ben laat dit jaar met alles, heb nog niet eens uitgezocht welke soorten ik wil zaaien.
Fijn Jo dat jij wel al zo ver bent dat je hebt gezaaid.

Groetjes Rialle
woensdag 15 februari 2012 - 13:07
an

An

hoi rialle
ja zat er niet veel op .

heb nog steeds niet gezaaid weet ook nog niet precies welke en heb vandaag een verjaarag ook al hebben we die al gevierd
woensdag 15 februari 2012 - 16:38
Tiger

Tiger

Ik heb de potgrond vandaag binnen gezet om op te warmen. De paprika en pepers worden komend weekend gezaaid.
woensdag 15 februari 2012 - 20:04
Hilde1741

Hilde1741

Ik kon me niet meer inhouden en heb een tijdje terug mijn paprika's al gezaaid. Ze zijn al mooi opgekomen en staan nu in het zonnetje maar wel buiten voor een maximum aan licht, maar niet te warm en zo doen ze het eigenlijk wel goed.
Ik dacht nu nog even te wachten en ze dan te verpotten en in te planten zodat ze met hun eerste blaadjes net boven de grond uitkomen. Lijkt me een goed plan, toch ?

Groenten

maandag 20 februari 2012 - 13:01

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon