menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Groentenplantjes

VanHuffel

VanHuffel

Dit is mijn eerste jaar tuinieren in het klein. Ik bezit een kas en ga een klein tuinje aanleggen. Welke groenten koop ik best als plantje in plaats van zaaien. En welke planten moeten gezaaid worden omdat ze niet als plantje te koop zijn. Misschien een domme vraag maar ik ken er niets van maar wil wel veel leren. Dank voor uw hulp.
zondag 17 maart 2013 - 10:06
danny2

Danny2

Je kan tegenwoordig zowat ongeveer alles voorgezaaid kopen, zelfs ewrtjes, spinazie, rode biet.....
Veel hangt ervan af hoeveel van elk wil je, als je vijf tomatenplantjes koopt zal dat 5euro kosten, een pakje zaad kost misschien ook 5 euro maar dan heb je al snel 20zaadjes en dat kan je twee
zondag 17 maart 2013 - 11:49
pascalho

Pascalho

Zelf koopten ik ook altijd zelf plantjes maar vanaf dit jaar zaai ik ze zelf maar gaan al behoorlijk goed groeien. En het is veel leuker en goedkoper. En als het mislukt probeer je het nog een keer.
Links 2 rijen sla in het midden ijsbloemen de tweede rij van rechts paprika en rechts tomaat. Net de foto gemaakt tomaatjes vandaag opgekomen de sla vorige zondag en de ijsbloemen afgelopen maandag. De paprika's nog niet gekiemd.

Groenten

zondag 17 maart 2013 - 17:54
PottenPers

PottenPers

Hallo allemaal,

Het leukste is natuurlijk om zelf je groente te zaaien en op te kweken.
Een goed stukje gereedschap is de PottenPers,

Kijk maar eens op URL GEBLOKKEERD .

Succes ermee.

Jans
zondag 17 maart 2013 - 23:28
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).

Hoeveel is 1 + 4? (beveiligingscontrole) *