wel, ik dacht vanwaar de vergelijking met een uil , dat zie ik helemaal niet ................en dan met veel fantasie , zag ik het ook , welliswaar alleen in de eerste foto
Een bloemstukje presenteren is ook een kunst
dat kan je best op ooghoogte doen en ik heb mijn twijfels buiten in het zonlicht, denk niet dat dat zo een goed idee is.
De kleuren van de bloemen en de 2 anthuriumbladen komen ook veel beter uit onder kunstlicht.
Die juiste benaming van de schikking weet ik niet hoor Lucia, maar voor een eerste poging van dergelijk bloemstuk is het erg goed...............Ik ben ( tot mijn grote spijt ) geen bloemschikster zou er me eens op moeten toeleggen en een paar lessen gaan volgen
Bloemen kopen in een bloemenwinkel voor één boeket is inderdaad moeilijk en duur, kijk eens wat je in eigen tuin vindt of onderweg dan kan je er misschien twee of drie maken hahahaha
Ik heb altijd een snoeischaar in mijn auto
Verleidelijk hé al die mooie bloemen in een bloemenwinkel, ik zou ze ook allemaal willen.
Misschien is een goede tip , weten op voorhand wat je gaat maken en alleen de benodigde bloemen daarvoor kopen maar ik weet niet of dat gaat lukken hahaaah ik schrijf altijd mijn boodschappen op een briefke, maar kom altijd met het dubbele thuis.
Laat je niet ontmoedigen door negatieve of nietszeggende kritiek, die is vlug gegeven............ daarentegen, constructieve of opbouwende kritiek daar kan je wat mee.
'k Ben er zeker van dat we nog veel moois van jou gaan zien.
Maak er een mooi weekend van..............