Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Bestaat dat ook al maar koop de dat en die schelpen, en dat schors.
Nu vraag ik alles maar tegelijk.
Kijk nog steeds naar je taartje, wil het graag maken .
Heb ik allemaal bij Aveve gekocht Poppy maar in elk groot tuincenter waar ze bloemscikmateriaal verkopen vind je dat.
Je mag me altijd mailen hoor als je vraagjes hebt.
Groetjes
Lysianthus
Echt weer net zoals je taart een magnifiek stuk. Ook de foto's en beschrijving zijn perfect, bedank om dit met je te mogen delen.
Een dikke 10+ van de juf uit Maastricht, geintje natuurlijk, dit is meer waard dan een 10+.fijn weekend en groetjes van Rini[afbeelding verwijderd niet-https][/img]
Op de baan naar de veiling van St Katelijne Waver kan je die kopen aan die prijs, hij staat altijd op de markt ook, hij heeft er natuurlijk verschillende soorten maar deze zijn super, beter dan in den Aldi, vanwaar ik dacht dat ze heel goedkoop waren 5 euro voor 10, maar die zijn dan heel klein en niet zoveel keuze in kleuren en niet zo vers, dus wie in de geburen woont, allen daarheen.
Er gelden wel geen gewone openingsuren soms in de voormiddag en soms namiddag, wie echt interesse heeft , laat het maar weten en dan bezorg ik het exacte adres en uren.
Groetjes en thx
Lysianthus
Wederom goed geslaagd!
En die rozen waren een koopje!
Ik slagg vaak heel goedkoop bij supermarkt Deen hier in Noord Holland.
Vorige week had ik hele mooie zacht rozig met geelgroenig buitenkant voor maar 3,50!!!! en ze staan nog steeds!!
Hopelijk is jouw scannerprobleem vlug opgelost en kunnen we het alsnog bewonderen, het zal zeker, zoals altijd de moeite zijn.
Heb je nog géén digitaal fototoestel?
Hartelijke groetjes en nog een fijne dag verder.
Lysianthus
Hoi Lysianthus,
Ik wil hier met 'afbeeldingen image ' een afbeelding kopiëren en plakken' 't lukt niet, tekst kopiêert mijn laptop wel en plakt het dan, maar geen fotootjes...
Josée