menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Weerstation en sensoren

Ga naar meest recente reactie

mjohanna

Mjohanna

Voor de mensen met verstand of interresse voor dit soort zaken

Kijken jullie eens op Conrad.nl het grootste elctronicaverzendhuis van Europa. Daar hebben ze van alles wat met weerstations te maken heeft.
Hebben wij (mijn echtgenoot en ik) goede ervaring mee.

Succes Groet Marian Ned. Limb.
woensdag 20 december 2006 - 12:12
cactelders

Cactelders

Ik ben naar de Aldi geweest deze morgen maar heb toch niets meegenomen hoor! De weerstations lagen er in massa maar toen ik die dingen bekeek bleken het én radio én wekker én thermometer én tientallen andere functies in één te bevatten, je kan er zelfs het humeur van Uw vrouw op aflezen. Dat was me wat teveel van het goede en zo zaken vertrouw ik eigenlijk helemaal niet ,geef ik liever het dubbele of een meervoud ervan om iets te kopen dat doet wat ik vraag ,en enkel dat, dan zoiets waarvoor je universitaire studies moet gedaan hebben en-of een half uur moet zoeken vooraleer je de juiste funtie te pakken hebt. Eén oogopslag bedoel ik ,zoiets zal ook wel bestaan zeker? Vooral die radio deed de deur dicht, waarom moeten ze nu overal lawijt in steken?
woensdag 20 december 2006 - 15:13
Marco

Marco

Eén oogopslag bedoel ik ,zoiets zal ook wel bestaan zeker? Vooral die radio deed de deur dicht, waarom moeten ze nu overal lawijt in steken?


Ik denk niet dat er een radio voor onvangst van lawijt inzit. Zou het niet kunnen dat er stond 'radiogestuurd' dwz. de klok wordt automatisch juist geplaatst door een signaal van een synchronisatiezender DCF77. Past zich dus automatisch aan, ook aan zomer- wintertijd.

Misschien kan je alsnog terug naar den Aldi ?
woensdag 20 december 2006 - 15:42
cactelders

Cactelders

Ik meen dat er zelfs een radiowekker inzit!
woensdag 20 december 2006 - 15:57
Pieter

Pieter

Nen radiowekker lijkt wel nuttig, neen? Die kan dan spelen als het te koud is in de serre.
woensdag 20 december 2006 - 16:03
Pirex

Pirex

dat doet wat ik vraag ,en enkel dat, ..... Eén oogopslag bedoel ik ,zoiets zal ook wel bestaan zeker?


Mijn voorstel:
Je stuurt Marijke naar de serre; begint ze te strippen=te warm
doet ze haar pelsen frak aan=te koud/
En dat is niet beperkt tot 30 m! Tenzij er met je ogen iets scheel(t).

woensdag 20 december 2006 - 16:04
stekeltje

Stekeltje

tot wat een weerstation kan leiden
woensdag 20 december 2006 - 16:26
Marco

Marco

Ik meen dat er zelfs een radiowekker inzit!


K'hem de doos van dieie da verleden jaar oek in den Aldig ekocht hem eens in men pollen genomen en der staat oep: met wekfunctie, dus je kan een alarmsignaal laten afgaan op de ingestelde tijd, zoals mijne wekker (nog een klasiek model met wijzers) 's morgens ook laat horen als ik uit mijne nest moet.
woensdag 20 december 2006 - 17:24
Witvis

Witvis

Deze avond bij verrassing ook zo één doos gekregen ,lijkt mij toch wel interesant op het eerste zicht.
Geeft eigenlijk alle weerkundige gegevens weer in één oogopslag. Laat ook toe de max-min temperatuur te bekijken. Zal dit in het weekend eens monteren en zien of we wat wijzer worden uit de vele functie's. Al geef ik mijn klassieke meetmiddelen nog niet direckt op.
woensdag 20 december 2006 - 21:39
Marco

Marco

Hier link naar de website met meer gegevens, handleidingen, FAQ's.


http://www.dmv-electronics.com/site_1.php?lg=bg_nl
donderdag 21 december 2006 - 19:57

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon