menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Planten te koop

Ga naar meest recente reactie

Paronoto

Paronoto

Ongeveer 2000 planten, Mammillaria, Echinocereus, Haworthia etc Alles aan liefhebbersprijzen. telfn 014/88.07.68 van Willy Gebruers, Lille. Sjieke marsjandies.
maandag 26 februari 2007 - 21:11
stekeltje

Stekeltje

Ben je al gaan zien?
dinsdag 27 februari 2007 - 01:29
Paronoto

Paronoto

Nee, 'k mag voor de moment niet al te ver van de deur... bronchitis enz en madam nog slechter, dus, we moeten er door zo goed en zo kwaad het kan. We zijn ook geen 20 jaar meer.
Ik ken de verzameling van de Willy, zeer verzorgd naar ik me kan herinneren. is het NEN TEVEEL die hij weg doet? Of stopt hij er mee binnenkort? Bel hem en doe hem mijn groeten.

De P.
dinsdag 27 februari 2007 - 16:42
maurice2

Maurice2

hallo paul

Heb ge u procent op de verkoop van de willy zijn collectie, Als ik mij goed herrinner is dit al de tweede maal dat hij ze wegdoet. Dacht nog dat hij volledig over geschakkelt was op haworthia's


Maurice2
dinsdag 27 februari 2007 - 19:46
stekeltje

Stekeltje

hallo paul

Heb ge u procent op de verkoop van de willy zijn collectie, Als ik mij goed herrinner is dit al de tweede maal dat hij ze wegdoet. Dacht nog dat hij volledig over geschakkelt was op haworthia's


Maurice2

awel, ik dacht dat over enkele maanden ook al ergens gelezen te hebben dat alles te koop stond;
ken jij die verzameling Maurice?
dinsdag 27 februari 2007 - 19:55
maurice2

Maurice2

sonja

Ja ik ken die collectie, was in die tijd goed verzorgdt. Ben er al een paar jaar niet meer geweest, namelijk sinds hij over gestapt is op haworthia's , daar ik niet echt geinterseerd ben in deze soort
Hij stond verleden jaar nog op de ELK.

maurice2
dinsdag 27 februari 2007 - 20:03
Paronoto

Paronoto

hallo paul

Heb ge u procent op de verkoop van de willy zijn collectie, Als ik mij goed herrinner is dit al de tweede maal dat hij ze wegdoet. Dacht nog dat hij volledig over geschakkelt was op haworthia's


Maurice2


Procent? Jongen toch waar zou ik dat geld uiteindelijk moeten gaan beleggen? Nee, Die annonce staat in de Kringpost van afd. Turnhout CW en wetende hoe moeilijk het nog is om aan een redelijke prijs VEEL planten nog kwijt te raken...Ik doe diene mens wellicht een plezier om er zoveel mogelijk ruchtbaarheid aan te geven..Ik voorzie iets dergelijks wanneer ik mijn circa 5.000 stuks noodgedwongen van de hand zou moeten doen. Probeer maar.

De P.
dinsdag 27 februari 2007 - 20:11
Ce

Ce

Ik ga de zondag eens kijken, toch vlak bij de deur
donderdag 1 maart 2007 - 21:23
stekeltje

Stekeltje

Ik ga de zondag eens kijken, toch vlak bij de deur

we wachten op verder nieuws na uw bezoekje
donderdag 1 maart 2007 - 21:36
Ce

Ce

Ok, ik zal ineens mijne kodak meepakke
vrijdag 2 maart 2007 - 16:35
Ce

Tekst aangepast

Ce

De nieuwe aanwinsten van vandaag

Stenocactus valparaiso, Stenocactus lancifer, Mammilaria 'perez delarosae'

[afbeelding verwijderd niet-https]
zondag 4 maart 2007 - 20:13
stekeltje

Stekeltje

en, was het bezoek de moeite waard?
zondag 4 maart 2007 - 22:08
Ce

Ce

Ja zeker, het was een zeer verzorgde en schone serre.
Met heel wat mooie planten er in. Hij wil nu plaats maken om zijn Haworthiacollectie uit te breiden
zondag 4 maart 2007 - 22:31
mamiere

Mamiere

Waar in Lille is het?
maandag 5 maart 2007 - 07:57
maurice2

Maurice2

hallo

Hier het adres
willy gebreurs hoogland 9, 2275 lille

maurice2
maandag 5 maart 2007 - 11:18
cactusvrouw

Cactusvrouw



hallo allemaal

mag ik vragen waar lille ligt of is het hoogland en ligt dat ver in Belgie en weten jullie ook of hij nog mammilaria s heeft ik hoor het wel bedankt


groetjes mia
vrijdag 9 maart 2007 - 19:27
Ce

Ce

Lille is het dorp (gelegen in de kempen) en Hoogland is de straatnaam. (www.mappy.com)
Hij heeft nog een zeer groot aantal Mammilaria's.

Groeten Robin
vrijdag 9 maart 2007 - 20:38
cactusvrouw

Cactusvrouw


bedankt ga kijken
groetjes mia
vrijdag 9 maart 2007 - 21:47

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon