menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Eerste roos

Ga naar meest recente reactie

martine

Martine

na lang wikken en wegen en jullie hulp heb ik me in het voorjaar een klimroos aangeschaft. de Santana,
ik beloofde Willem een foto van zodra ze openging, en voila, vandaag gebeurde het:
[afbeelding verwijderd niet-https]'/>
in het echt is ze nog donkerder dan op de foto. ik ben er blij mee!
Martine
maandag 26 juni 2006 - 21:18
Tomateboer

Tomateboer

Mooi kleur!!!
grt
maandag 26 juni 2006 - 21:19
andre

Andre

Mooi en nog veel plezier met u klimroos
maandag 26 juni 2006 - 21:20
nientje

Nientje

wat een mooie kleur
nientje
maandag 26 juni 2006 - 21:27
Nigella

Nigella

Martine je zult wel blij zijn en terecht en rozen geven toch iets speciaal aan de tuin he
maandag 26 juni 2006 - 21:45
ines

Ines

Martine een degelijke soort zo te zien,zal Uw tuin een degelijk accent geven want rood is een
zeer overheersende kleur.
maandag 26 juni 2006 - 21:54
martine

Martine

ik ben dus al 10 dagen aan het wachten tot de bloemknop openging, ....eerste wat ik deed als ik thuis kwam, ... iedereen kende de vraag hier al: hoe ver staat de ontluiking van de roos vandaag? ne mens kan toch gek doen, he, maar dat is -tuingenieten- en ik denk dat mijn huisgenoten ook blij zijn ...
ik ben ook heel blij met de donkerrode tint,want te knalrood zou te zijn voor mij, maar op foto kan je dat nog niet helemaal meegeven, he.
merci voor jullie meegenieten.
Martine
maandag 26 juni 2006 - 22:39
sugar

Sugar



ik ben dus al 10 dagen aan het wachten tot de bloemknop openging, ....eerste wat ik deed als ik thuis kwam, ... iedereen kende de vraag hier al: hoe ver staat de ontluiking van de roos vandaag? ne mens kan toch gek doen, he, maar dat is -tuingenieten- en ik denk dat mijn huisgenoten ook blij zijn ...
ik ben ook heel blij met de donkerrode tint,want te knalrood zou te zijn voor mij, maar op foto kan je dat nog niet helemaal meegeven, he.
merci voor jullie meegenieten.
Martine


Heheh het gekende "Bloemen uit de knop kijken" of "plantjes uit de grond kijken" syndroom. Ik kan daar af en toe enorm veel last van hebben. Ik heb net ùijn tuin aangelegd en alle jonge plantjes owrden hier iedere dag zofel lastig gevallen door mijn nieuwsgierige blikken dat ze niet anders durven dan groeien als kool.

In mijn vorige tuin heb zo eens een afknapper gehad, een boompioen die enkele bloemknoppen aanmaakte, en dan kom je na een tijdje iedere avond te kijken thuis en ... heeft die plant een verkeerde kleur

sugar
maandag 26 juni 2006 - 22:55
ines

Ines

Héhé wat een tegenvaller voor U maar ik vind het juist boeiend eens niet te weten wat er zal
ontspruiten
Ergens in de tuin bij mij is er een verrassingshoekje...grootte,kleur enz. boeiend...wat er zoal
komt piepen dees dagen
maandag 26 juni 2006 - 23:45
Esem

Esem

mooie roos
Esem
maandag 26 juni 2006 - 23:49
Adrienne

Adrienne

Hoi Martine,

Da's een mooike.
Staat hij dicht bij je lavendel ??

groetjes adrienne
dinsdag 27 juni 2006 - 10:06
martine

Martine

Adrienne,
de lavendel staat in het eerste deel van de tuin, vooral in combinatie met perovskia, en veel bamboe, en dan via een doorgangetje kom je in tweede deel: daar heb ik een rozenboog gezet, en daar begint ze aan haar klim... ik zie ze dus niet vanop terras, wat misschien spijtig is, maar als ik beetje verder ga, staat ze daar plots,he
Martine
dinsdag 27 juni 2006 - 18:52
Adrienne

Adrienne

Jeh, van een verrassing gesproken.
En ach er gaat toch geen dag voorbij of wij zitten in onze tuintjes hé.

gtjs adrienne
woensdag 28 juni 2006 - 12:28
nanette

Nanette

mooie roos zeg.
Zal ook eens kijken hoe ik foto's kan plaatsen of is dit al eens beschreven???
woensdag 28 juni 2006 - 15:23
Adrienne

Adrienne

Nanette,

Vragen in verband met het forum.
Daar staat het allemaal uitvoerig in.

gtjs adrienne
woensdag 28 juni 2006 - 18:53
nientje

Nientje

deze ruikt enorm goed, weet wel de naam niet
nientje
[afbeelding verwijderd niet-https]
vrijdag 30 juni 2006 - 11:55
martine

Martine

mooi! de geur zal ik erbij denken...
Martine
vrijdag 30 juni 2006 - 22:35
Adrienne

Adrienne

Mooie roos Nientje!!!

gjs adrienne
vrijdag 30 juni 2006 - 22:48
nientje

Nientje

ben er ook trots op
nientje
zaterdag 1 juli 2006 - 10:46
willem64

Willem64

na lang wikken en wegen en jullie hulp heb ik me in het voorjaar een klimroos aangeschaft. de Santana,
ik beloofde Willem een foto van zodra ze openging, en voila, vandaag gebeurde het:
[afbeelding verwijderd niet-https]'/>
in het echt is ze nog donkerder dan op de foto. ik ben er blij mee!
Martine


Prachtige roos he Martine! Ben erg blij voor je dat je er zo trots op bent nu. Het is dan ook d moeite waard.

Heel veel rozen plezier gewenst Martine.

Mvg,

Willem
donderdag 6 juli 2006 - 08:35

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon