Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Ik ben een kippenren aan het maken ,maar nu staat daar klimop en wolfsmelk in...
Zou deze kunnen blijven staan ,of zouden de kippen ervan eten en ziek worden ?
Op het net zijn niets anders dan tegenstrijdigheden te vinden... wat denken jullie ?
Hier lopen de kippen vrij rond.
Staan ongeveer 60 'giftige' planten
Niets aan de hand.
Maar ze moeten wel wat te doen hebben, anders vervelen ze zich en gaan aan alles pikken, ook aan elkaar.
Het zijn nu eenmaal omnivoren.
Als dat het enige is wat er in staat zou ik het er maar uithalen. In elk geval de wolfsmelk. Mijn kippen liepen altijd los , dus waren er geen problemen. Maar als ze niets anders hebben gaan ze daar echt wel aan pikken. Die beesten moeten toch wat te doen hebben.
Als er geen gras in de ren staat, gooi dan regelmatig wat gras in de ren.