menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 1

Ongedierte in onze tuin

Ga naar meest recente reactie

dirkkampen

Dirkkampen

Hallo allemaal,

Mijn vriendin is enkele weken begonnen met het zaaien van wortels in onze tuin. Sindsdien merken we dat we last hebben van ongedierte, waaronder lijkt kakkerlakken in onze tuin.

We willen ze graag bestrijden, maar zonder dat het schadelijk is voor onze wortels. Heeft iemand ervaring om ongedierte te weren ? Alle tips zijn welkom!

Alvast bedankt! ????
donderdag 13 maart 2025 - 16:33
Tuinprins

Tuinprins

Kakkerlakken in de tuin? 1 april is nog een paar weken
donderdag 13 maart 2025 - 17:56
Peterplant

Peterplant

Niet alles met 6 of 8 pootjes is ongedierte. Kun je een foto plaatsen van je "kakkerlak"?
donderdag 13 maart 2025 - 20:05
LT

LT

Laat die beestjes eens zien. Ik denk eerder, dat die ons voor "ongedierte" aanzien
vrijdag 14 maart 2025 - 09:12
Tuinprins

Tuinprins

Met de nodige fantasie en slechte ogen zou je een veenmol kunnen aanzien voor een kakkerlak. Google op afbeeldingen om te kijken hoe een veenmol eruit ziet.

Gegroet, de tuinprins
zaterdag 15 maart 2025 - 05:51
Jftmountain

Tekst aangepast

Jftmountain

Dat zullen geen kakkerlakken zijn Dirk haha. Maar goed ik zou het gewoon even controleren door een afbeelding te sturen.
maandag 31 maart 2025 - 16:30
PeterC

PeterC

Jaren geleden stootte ik hier in de tuin per toeval op een veenmol. Best een indrukwekkend groot insect.
Die leven voor zover me bekend redelijk solitair. Ik verwacht niet dat je er meerdere tegelijk zult vinden.
dinsdag 1 april 2025 - 20:03
\n\n

Voeg een reactie toe

unkown error
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).

Hoeveel is 5 + 4? (beveiligingscontrole) *