menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Kwekerij in het Gentse

1aeonta

1aeonta

Dag allen.
Jarenlang ging ik bloemen en planten voor m'n tuintje gaan kopen bij kwekerij Guy Luyckx in Destelbergen. Ze hadden er een goed aanbod en de prijzen waren alleszins een pak goedkoper dan het gemiddelde tuincentrum. Jammer genoeg vandaag vernomen dat ze sinds vorig jaar gesloten zijn
Specifiek ben ik nu dus op zoek naar een kwekerij rond het Gentse waar je terecht kan voor groenten zoals tomaten/bonen/..., bloemen zoals Suzanne-met-de-mooie-ogen/petunias/pelargoniums/tagetes en eventueel kruiden.
Vooral ook aan een democratische prijs want voor deze zaken kun je natuurlijk in een tuincentrum terecht maar die kopen ze toch gewoon bij de kweker
Alvast bedankt
zaterdag 14 mei 2022 - 16:53
lentemode

Lentemode

Een kwekerij in het Gentse ?

Heel makkelijk én aanrader: kweek.gent

Laat het je bevallen,
Groetjes,

Mia
zondag 15 mei 2022 - 15:17
1aeonta

Tekst aangepast

1aeonta

Dankjewel Mia. Al veel goede dingen gehoord over Kweek Gent. Ze hebben echter niet echt veel bloemen.
Ondertussen online Gemaflor (Zwijnaarde) tegengekomen, ik ga er straks eens naartoe om het aanbod te checken. Voor m'n moestuinplantgoed ga ik misschien sowieso naar Kweek Gent, wel fan van het concept

*edit: aanbod dik in orde. Als er nog mensen iets zouden kennen in de buurt, mag je gerust laten weten.
maandag 16 mei 2022 - 13:09

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon