menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Topic verwijderen

Ga naar meest recente reactie

hypermaxx

Hypermaxx

Als ik een topic heb gestart, maar ik vind dat ik tevreden met het resultaat. Kan ik dan mijn topic verwijderen?

Ik weet hoe ik hem kan wijzigen, maar om deze te verwijderen, dat heb ik nog niet kunnen achterhalen.

Voor mij part mag hij blijven staan, maar om het forum overzichtelijk te houden is het misschien beter dat sommige afgesloten topics kunnen worden verwijderd.


mvg,


hypermaxx
maandag 14 augustus 2006 - 10:32
nientje

Nientje

ik denk dat topics verwijderen enkel door moderatoren gedaan wordt??
nientje
maandag 14 augustus 2006 - 13:20
andre

Andre

Dat is zo nientje
maandag 14 augustus 2006 - 15:18
hypermaxx

Hypermaxx

ik ben ook moderator, weliswaar op een ander forum en daar is het ook zo.
Maar persoonlijk vind ik dat de persoon die een bepaald topic heeft gestart, dit ook zou moeten kunnen verwijderen.

Uiteraard mag het niet mogelijk zijn dat iemand anders uw topic gaat verwijderen.

maar dat is mijn mening.

Kan ik hier ergens terugvinden wie er moderator is?
Worden de topics die afgesloten zijn hier wel verwijderd?

mvg,

hypermaxx
maandag 14 augustus 2006 - 15:26
sugar

Sugar

ik ben ook moderator, weliswaar op een ander forum en daar is het ook zo.
Maar persoonlijk vind ik dat de persoon die een bepaald topic heeft gestart, dit ook zou moeten kunnen verwijderen.

Uiteraard mag het niet mogelijk zijn dat iemand anders uw topic gaat verwijderen.

maar dat is mijn mening.

Kan ik hier ergens terugvinden wie er moderator is?
Worden de topics die afgesloten zijn hier wel verwijderd?

mvg,

hypermaxx


Dit is absolute nonsens.

Je vraagt informatie, andere mensen geven die en dan kan je dat afsluiten en verwijderen?
Als ik een uitleg neerpen voor jou, is die niet alleen voor jou bestemd, maar evt ook voor andere forumbezoekers

Deze regel geldt zowat op alle on-line forums die ik ken, alleen als een topic uit de hand loopt zet een moderator een slotje op een topic of verwijdert die dat topic, en ik denk dat het hier net zo is

sugar
sugar
maandag 14 augustus 2006 - 15:44
hypermaxx

Hypermaxx

CITAAT:
">#666666;'>
ik ben ook moderator, weliswaar op een ander forum en daar is het ook zo.
Maar persoonlijk vind ik dat de persoon die een bepaald topic heeft gestart, dit ook zou moeten kunnen verwijderen.

Uiteraard mag het niet mogelijk zijn dat iemand anders uw topic gaat verwijderen.

maar dat is mijn mening.

Kan ik hier ergens terugvinden wie er moderator is?
Worden de topics die afgesloten zijn hier wel verwijderd?

mvg,

hypermaxx


Dit is absolute nonsens.

Je vraagt informatie, andere mensen geven die en dan kan je dat afsluiten en verwijderen?
Als ik een uitleg neerpen voor jou, is die niet alleen voor jou bestemd, maar evt ook voor andere forumbezoekers

Deze regel geldt zowat op alle on-line forums die ik ken, alleen als een topic uit de hand loopt zet een moderator een slotje op een topic of verwijdert die dat topic, en ik denk dat het hier net zo is

sugar
sugar


Dat u dit nonsens vind dat is uw mening. Normaal zou ik mij druk maken over zo'n uitspraken, maar ik zal dit nu maar niet doen. Als een mens zijn mening al niet mag zeggen.
man man man...

mvg,

hypermaxx
maandag 14 augustus 2006 - 16:45
hugo

Hugo

inderdaad Sugar, hier is het net zo:: indien het wat te gortig wordt of er wordt reclame en dergelijke gemaakt, of schunnige taal gebruikt kan een moderator een topic verwijderen;;
normaal blijven alle topics staan zodat de daarin gegeven informatie door alle forumleden steeds kan worden geraadpleegd (verwijderen hiervan wordt beslist door de webmaster)

om te weten wie moderator is: dit staat vermeld onder de naam boven de avater

groetjes
maandag 14 augustus 2006 - 17:14
marleen

Marleen

hypermaxx,

ik sluit mij aan bij sugar,
je beseft blijkbaar niet door hoeveel "LEKEN" dit forum geraadpleegd word,

als de vrager in kwestie vind dat hij genoeg info gekregen heeft
en hij verwijdert het topic,
dan zitten vele anderen ook zonder die info,
trouwens ik ga ook nog "oudere" topics raadplegen,
dus zo laten zou ik vragen,

wat je mening betreft;
uiteraard mag iedereen zijn mening uiten,
dat doe ik dus bij deze ook.

marleen
maandag 14 augustus 2006 - 19:05
sugar

Sugar



Dat u dit nonsens vind dat is uw mening. Normaal zou ik mij druk maken over zo'n uitspraken, maar ik zal dit nu maar niet doen. Als een mens zijn mening al niet mag zeggen.
man man man...

mvg,

hypermaxx


Ik vind het alleen erg grappig dat jij jezelf het recht toe zou kunnen eigenen om een antwoord dat ik op jouw vraag heb geschreven te verwijderen (door het verwijderen van het topic). Lijkt dat jou dan zo logisch?

sugar
maandag 14 augustus 2006 - 19:39
hypermaxx

Hypermaxx

bij deze wil ik toch zeggen dat dit zeker niet de reden was waarom ik de topic zou verwijderen. Ik heb gezegd dat de topic voor mij niet hoeft te worden verwijderd, maar dat de persoon die de topic start deze zou moeten kunnnen verwijderen. De discussie rond dit item is daarna gekomen dus dat was zeker de reden niet.

Dus zoals ik al zei. Van mij hoeft de topic niet worden verwijderd hoor. Blijkbaar worden hier soms oude topics nog vaak geraadpleegd, en dan kan ik daar begrip voor opbrengen.
Het ging mij gewoon om het feit dat ik mijn mening zei op een deftige manier, en hierover werd aangevallen.

Dus laten we het hierbij houden en de discussie niet verder uitbreiden, want tenslotte zijn we hier om het forum aantrekkelijk te maken voor de mensen die het raadplegen, en daar ben ik één van.

mvg,

hypermaxx
maandag 14 augustus 2006 - 21:42
kurt

Kurt

Beste tuinvrienden,

Het is inderdaad zo dat enkel de moderatoren toegang hebben tot alle topics en die kunnen wijzigen of deleten. Wees gerust niemand kan de teksten wijzigen zonder dat dat dan ook wordt weergegeven boven de tekst als (gewijzigd door ... om ...uur en datum).

Moesten alle leden hun eigen teksten kunnen deleten... dan kan het gebeuren dat de eerste vraag blanco wordt met daarachter dan alle antwoorden. Dat zou zeer verwarrend en onoverzichtelijk zijn.

Dit forum wist bijna nooit berichten en door de zoekfunctie worden de vragen ook weken en maanden nadien nog veel geraadpleegd zodoende dat men hier niet wekelijks dezelfde vragen moet gaan beantwoorden.

Als je iets wil laten wissen kan men altijd via de mailknop contact opnemen met een van de vele moderators.

Mvg,
Kurt
dinsdag 15 augustus 2006 - 12:01

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon