menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Voor kurt

Ga naar meest recente reactie

an

An

kurt wanneer is dat boek te koop in nederland?
gr. an
zondag 15 oktober 2006 - 20:55
Adrienne

Adrienne

An

Ge kunt het bestellen via tuinadvies.
zondag 15 oktober 2006 - 21:01
kurt

Kurt

Dag An,

Dat is een goede vraag. Volgens de uitgeverij zou hij in de Nederlandse boekenwinkels kunnen liggen binnen enkele weken, maar de bedeling in NL. is via een andere uitgeverij dus wisten ze dat ook nog niet exact...

Wie de boek via de site koopt zal deze dus wel sneller hebben.

Bedankt voor de interesse,
Mvg,
Kurt
zondag 15 oktober 2006 - 21:06
Tomateboer

Tomateboer

Kurt,
Ik denk niet dat dat bij deze enige geinteresserde zal blijven .
Daar ben ik zeker ook een van
grt
maandag 16 oktober 2006 - 07:33
Adrienne

Adrienne

Ha Angelo,

Daar heb je gelijk in.
Ik heb nog nooit een eerste druk gehad.
Ga vree mijn best moeten doen om er nu wel aan te geraken
Ik zie het al gelijk
Lekker glaske wijn, voetjes bij de stoof en den boek van Kurt lezen.
ZAAAAAALIG, da's genieten man.
En ...... onze tuintjes en planten gaan er straks ook wel bij varen.
Da gaat weer nen boek worden die niet in de kast geraakt.

maandag 16 oktober 2006 - 10:02
Bowie

Bowie

Het mijne is besteld, dus ik kijk er alvast uit naar het boek.

Zal van 't weekend geen tijd hebben om te forummen.
maandag 16 oktober 2006 - 10:18
an

An

tania ik hoor wel hoe het boek is , als je hem hebt.
gr an
maandag 16 oktober 2006 - 10:36
Adrienne

Adrienne

yeh, de mijne is ook besteld
Om t'er eerst Tania
maandag 16 oktober 2006 - 10:47
kurt

Kurt

Vandaag heb ik het eerste boek per post ontvangen.

Ja, die mannen van de uitgeverij hebben er echt wel iets heel moois van gemaak.
Het is een dik en zeer kleurrijk, aangenaam en creatief boek met voor elk wat wils. Zowel voor de tuinman of tuinvrouw als voor de bloemschikliefhebster en zelfs voor de kinderen (kinderklus).

Meer ga ik er hier nu niet op boffen, maar ik ben alvast tevreden met het resultaat.

Tania en Adrienne,
Hebben jullie al een boek gaan bestellen in de boekenwinkel? Wanneer gingen ze daar toekomen?

Mvg,
Kurt
maandag 16 oktober 2006 - 11:03
an

An

wat zijn jullie snel,ik heb hier twee dikke planten boeken liggen en daar doe ik niet veel mee van daar dat ik het vraag.
ik ben meer geholpen met zo hier en daar een vraag ik hoor het liever van jullie hoe jullie het doen , als ik zo"in een boek kijk is het vaak onduidelijk,wat ik moet doen en voorwelk soort het gaat(planten ,bloemen)e.d.
daarom vind ik dit forum zo geweldig en de mensen die er op zitten.
gr. an
maandag 16 oktober 2006 - 11:05
Bowie

Bowie

Kurt, net besteld via de site, bevestiging gekregen om 10u08:30 en direct daarna de betaling geregeld.

Daarom dat ik hier tevoren schreef: van 't weekend geen tijd hebben om te forummen.

maandag 16 oktober 2006 - 11:11
kurt

Kurt

Tania,

Ja, dat klopt volledig. Ik had het niet gezien en ook de familienaam was me niet bekend

Inmiddels is er hier al een eerste lading boeken toegekomen. Een deel werd al ingepakt en kan morgen de post op naar de adressen die reeds betaald hebben.

Bedankt.
Mvg,
Kurt
maandag 16 oktober 2006 - 17:25
Adrienne

Adrienne

De mijne is besteld bij " Standaard boekhandel" Geel.
K' zal laten weten wanneer hij er is hé.
Morgen kwamen er binnen en misschien is hij er bij
maandag 16 oktober 2006 - 18:17
Bowie

Bowie

Ha Adrienne, ik zal de eerste zijn, ik zal de eerste zijn, ik zal de eerste zijn, ik zal de eerste zijn.
maandag 16 oktober 2006 - 22:06
Adrienne

Tekst aangepast

Adrienne

Tania, hoe zit het ik heb hem van gisteren al hé
Mooi salle, en vree leerrijk


En Kurt voor jou en Bianka
Wow, daar gaan ik héél veel aan hebben.
En mijn hofke nog meer
vrijdag 20 oktober 2006 - 11:46
an

An

is ie mooi adrienne"?
gr an
vrijdag 20 oktober 2006 - 11:50
Adrienne

Adrienne

Amaai An,

Ik raad hem iedereen aan !!!
Nu met de feestdagen voor de deur
Wel gemakkelijk, kan je een nuttig cadeauke geven.
Ik heb er alvast twee meer genomen.
Mijn nichtje heeft een huisje gekocht en begint dus ook te tuinieren.
Die gaat al gelijk een gat in de lucht springen
vrijdag 20 oktober 2006 - 12:04
florentina

Florentina

Mijn exemplaar is vandaag, per post, aangekomen : handig formaat, overzichtelijke rubrieken die
altijd terugkomen, toegankelijke taal, mooie foto's; kortom geslaagd , zeker voor een eersteling.
Mensen met diverse soorten belangstelling en ook kinderen zullen er wat aan hebben !

Proficiat aan Kurt en Bianca,

florentina

vrijdag 20 oktober 2006 - 12:46
an

An

hoe moet ik hem dan bestellen, ik las het maar wij moeten anders bestellen als jullie wij moeten nog iets van een code doen voor de bank of zo dat we dan niet extra hoeven te betalen.
iban en bic code of zo iets ik heb daar nog nooit van gehoort.voor een gratis euro betaling.
gr an

dus het is een simpele uitleg en niet alleen maar latijnese namen want die ken ik bijna niet.
vrijdag 20 oktober 2006 - 13:01
an

An

staan er ook creatieve dingen in zoals bijv. sinaasappel drogen of zo.
of hoe je tomaaten zaad maakt uit verse tomaaten
gr.an
vrijdag 20 oktober 2006 - 13:03
Bowie

Bowie

Heb hem net ook in de bus gevonden. Zo op eerste zicht mooie foto's, de bloemstukken vind ik mooi, vooral de bloemenstoel.

Ook vind ik het heel overzichtelijk doordat er per maand gewerkt wordt.

Knap hoor!
vrijdag 20 oktober 2006 - 16:12
Adrienne

Adrienne

Ha,ha,
Ik was je toch lekker voor
vrijdag 20 oktober 2006 - 18:31
Tomateboer

Tomateboer

Ja, heb hem vandaag ontvangen,...waarvoor dank he Kurt!!!
Ik vind dit zo'n leuk boek, echt waar.
Zo mooi!!!
Je hebt je best gedaan goor Kurt.
Nu de winter dichterbij komt,...
En ik weet al een paar mensen wie ik er blij mee kan maken voor kerst
grt
vrijdag 20 oktober 2006 - 20:52
kurt

Kurt

Beste Tania, Adrienne, Angelo en Florentina,

Bedankt voor de fijne reacties. Dat doet ons zeker deugd. Van sommigen wist ik zelfs niet dat ze er eentje besteld hadden, dus hier dan de reacties lezen vind ik wel dubbel zo fijn.

Ik heb gezien dat de postbeambte van de enveloppe een hele postzegelalbum maakte. Blijkbaar konden ze daar een postzegelreeks met vissen niet goed verkopen De postzegelliefhebbers zullen er wel niet rouwig om geweest zijn

Nogmaals bedankt aan allen,
Mvg,
Kurt
zaterdag 21 oktober 2006 - 16:48
kurt

Kurt

hoe moet ik hem dan bestellen, ik las het maar wij moeten anders bestellen als jullie wij moeten nog iets van een code doen voor de bank of zo dat we dan niet extra hoeven te betalen.
iban en bic code of zo iets ik heb daar nog nooit van gehoort.voor een gratis euro betaling.
gr an

dus het is een simpele uitleg en niet alleen maar latijnese namen want die ken ik bijna niet.


Ann,

De boek is voor iedereen goed te verstaan, dus geen dure woorden of al te veel vaktermen of Latijnse benamingen. Uiteraard zitten die er ook wel in naast de Nederlandse namen.

Als je via de site een bestelling doet krijg je een automatische mail met daarin een unieke code. Zo kunnen we na de overschrijving perfect nagaan naar wie we deze moeten opsturen. (Naam van de overschrijver en van de boekenbesteller kunnen nml soms verschillen)

Nu in die mail staat ook de BIC en die IBAN code. Print deze mail af en geef hem af aan het loket van uw bank. Met de gegevens die daarin staan kunnen ze zonder probleem een overschrijvingsopdracht uitvoeren op een Belgische bankrekening zonder dat ze U of mij daar extra kosten zouden voor aangerekenen. Die BIC en IBAN hebben ze dus echt wel nodig.

De mensen die online banking doen kunnen die iban en bic code uiteraard zelf opgeven. Vele landgenoten zijn U in elk geval al met succes voorgegaan.

Mvg,
Kurt
zaterdag 21 oktober 2006 - 16:56
an

An

dus kurt als ik het goed begrijp moet je eerst ,je naam enzo invullen in dat lijstje als je je boek wil bestellen. en dan krijg je je BIC en IBAN kode via je email en dan moet je naar de bank betalen en je BIC en IBAN code mee nemen. en als je online banking doet moet je het dan daar bij omschrijving neer zetten. want ik heb wel intresse maar ik durf het niet zo goed omdat ik bang ben dat ik het fout doe.
het kost toch,17,50 en 2.50 dus 20,00 intotaal ik ben bang als ik het fout doe dat ik heel veel moet betalen daarom vroeg ik of het ook in nederland te koop is , want dan had ik hem zeker al gehaald,voor als sinterklaas kadootje voor mezelf.
gr an
zaterdag 21 oktober 2006 - 23:48
an

An

oja en dan nog een vraagje stel dat ik hem online banking bestel .
welke naam moet ik dan neerzetten , en welke plaats, en moet je dan bij omschrijving die BIC en IBAN code neer zetten ik vind het eng om te doen.heb het ook nog nooit gedaan.
gr an

vergeet ik zo niks te vragen is dit alles wat ik weten moet . help me asjeblieft want aan de ene kant wil ik hem wel hebben.
zaterdag 21 oktober 2006 - 23:54
kurt

Kurt

Beste An,

Als je bij uw online bankingsysteem kiest voor buitenlandse EU-overschrijvingen dan is dat hier bij mij zo dat je automatisch de vakjes IBAN rekening begunstigde en BIC bank begunstigde zal kunnen invullen. Bij land selecteer je België en voor de rest is het identiek hetzelfde als een binnenlandse overschrijving.

Wanneer je BIC en IBAN invult, dan heb je naast de € 17,50 + € 2,50 verzendkosten = € 20 geen andere kosten.

Bestel er gerust eentje online. Dan krijg je die automatische mail met alle gegevens en heb je er al een beter zicht op. In de mail krijg je ook een unieke bestelcode. Als je betaald weten wij dan precies van wie de betaling komt en naar welk adres het mag worden verzonden. Lukt het je niet om de bestelling dan online uit te voeren dan is dat helemaal niet erg. Ik verstuur de boeken telkens als ze betaald zijn.

Vele vriendelijke groeten,
Kurt
zondag 22 oktober 2006 - 11:39
an

An

okee ik kijk wel even hoe ik het ga doen.
gr an
zondag 22 oktober 2006 - 13:59
martine

Martine

ik ben gisteren naar Leuven geweest , de Fnac. dacht hem daar direct te vinden, werd toch in 't Leuvense gedrukt... op de pc van de winkel was hij te vinden, maar in de winkel niet , dus waarschijnlijk nog net niet uitgepakt... mijn geduld wordt nog even op de proef gesteld...
groetjes, Martine
zondag 22 oktober 2006 - 19:26
kurt

Kurt

Beste Martine,

Heb je het even nagevraagd?
Misschien was hij al uitverkocht

Mvg,
Kurt
maandag 23 oktober 2006 - 21:59
lacegarden

Lacegarden

zie dat is toch altijd hetzlfde bij mij, ik lees nooit alle berichten. Dat is altijd hier een beetje, daar een beetje, maar ik heb vandaag ook het boek ontvangen

ja sito presto een bericht gezet en nu zie ik dat er hier al over geschreven staat. In ieder geval ik ben aal gans de avond sinds ik thuis gekomen ben van een doktersbezoek in dat boek aan het lezen.
Die fotos zijn zo mooi.
Een zeer origineel idee voor plantenetiketten.
maandag 23 oktober 2006 - 22:53
Adrienne

Adrienne

Oei Rita,

Toch niet ziek hé
maandag 23 oktober 2006 - 23:35
julia

Julia



hallo kurt mag ik u langs deze weg u filicieteren met je prachtig boek en die mooie

afbeeldingen ikkan er in blijven lezen en heb er meteen aan mijn dochter een cado

gedaan ze heeft een groten thuin (in wording) wat ze er van denkt laat ik u nog weten

ze was alvast blij nog eens bedankt voor al je tips

groetjes julia

zondag 29 oktober 2006 - 20:02
kurt

Kurt

Beste Julia,

Fijn te horen dat U het boek mooi en praktisch vindt. Ik merk dat verschillende mensen die er al eentje hadden gekocht er nog een hebben bijbesteld. Dat doet me veel plezier, want dat wil zeggen dat de mensen het ECHT wel goed vinden en het dan ook zoals U cadeau willen doen aan een andere tuinliefhebber.

De uitgeverij zelf krijgt ook enkel positieve reacties binnen , al weet ik dat er vroeg of laat of andere reacties zullen komen.

Momenteel liggen er over gans Vlaanderen al ± 2.000 exemplaren in de winkels en dat op amper twee weken na het drukken En ik die dacht dat men er een stuk of 1.000 van zou drukken

Morgen gaan mijn vrouw en ik naar de openingsavond van de boekenbeurs. Dat is een avond voor de auteurs en wie weet wie we daar nog zullen zien.

Vele vriendelijke groeten,
Veel leesplezier,

Kurt Vossaert
maandag 30 oktober 2006 - 22:04

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon