Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Nu het toch vriest en ik niet in de tuin kan verpotte ik dan maar wat pelargoniums, zaaide ik de paprika's en ... ging eens naar de tuin van MAREI kijken
Het is inderdaad een zeer mooie tuin die we enkele jaren geleden eens met Tuinadvies per bus hebben bezocht. Ik begin er over na te denken om dit jaar opnieuw enkele digituinen per bus te bezoeken.
inderdaad een zeer mooie tuin , ik was er toen met Kurt en Bianka
en de bende ook bij
ja KURT maak maar plannekes voor een volgende reis
ik schrijf mij alvast al in
Ik hoop ook weer eens een keertje mee te kunnen. De enige keer was de eerste keer dat er iets werd georganiseerd en ik heb genoten om eindelijk alle tuinvrienden in levende lijve te ontmoeten daarna had ik pech om wat voor reden dan ook.
Prachtige tuin Marei eens kijken of we met de tuinclub uit Sittard een keer langs kunnen komen om jullie tuin te bezoeken. Kun je ook grote groepen zo'n 50 mensen bergen. Het zal dan in 2014 worden dit jaar staat er al wat ingepland.
Jazeker, Annis, dat vinden we erg leuk. En ook grote groepen bezoeken regelmatig onze tuin.
De grootste groep bestond eens uit 87 personen, maar dat is wel een beetje heel erg veel om mensen die iets willen vragen over de tuin of bepaalde planten rustig te woord te kunnen staan.
Met 50