menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Waar is a

Ga naar meest recente reactie

corrielat

Tekst aangepast

Corrielat

nu ik weer mijn computer terug heb, merk ik dat An lange tijd afwezig is, is ze gestopt of is er iets anders aan de hand?
An laat je wat van je horen?
donderdag 22 maart 2007 - 07:53
annis

Annis

Corrielat dat was mij ook al opgevallen. Meestal is er dagelijks wel een mailtje bij van An.
Ik hoop niet dat er iets ernstigs is. Even laten horen hoe het met je is.

Annis
donderdag 22 maart 2007 - 09:17
Bowie

Bowie

Over welke An hebben jullie het? Welke avatar?
donderdag 22 maart 2007 - 09:37
annis

Annis

Tania, An heeft als avatar een animatie de gieter met harkje en schopje en een paar tuinhandschoenen.

Annis
donderdag 22 maart 2007 - 14:43
Tine

Tine

Als jullie An uit Zaandam bedoelen, dan is het misschien mogelijk dat zij niet kan computeren wegens een renovatie van haar huis. Ik hoop tenminste dat dat het is .

Tine.
donderdag 22 maart 2007 - 17:37
lisa

Lisa

het kan best zijn tine dat an door het vele werk niet op het forum kan zijn

lisa.
donderdag 22 maart 2007 - 17:49
sylvain

Sylvain

Beste An laat maar snel iets weten op het forum,
want we zyn allemaal ongerust een klein seintje en dan kan voor ons de lente definitief starten
groetjes An en dag
donderdag 22 maart 2007 - 21:32
an

An

ben blij dat jullie me missen dan zijn er teminste nog een paar die mij missen ,
ik denk ook aan jullie ,en ik mis jullie,ik ben er een tijd niet op geweest vanwege problemen thuis.(zijn nog lang niet opgelost)dus ik zal als het mij lukt eropkomen.
en mijn computer heeft 4 dagen uit gestaan i.v.b met de renovatie,moest hem loskopelen,
buiten schijnt het zonnetje maar bij mij zijn het zwarte onweerswolken,
probeer ondanks alles ervan te genieten, en probeer ook een beetje aan het zaaien te denken.
zal proberen smorgens even op te komen ,voor ontspanning ,en voor de gezellig heid die jullie uitstralen ,want ik mis jullie ook heel erg jullie woorden en noem maar op.
dit form kan voor mij niet meer stuk.
liefs an
woensdag 28 maart 2007 - 10:04
sylvain

Sylvain

Beste An hou u goed en kom noch maar regelmatig op het forum ik ga er van daag uit en ik denk niet dat ze daar of dat ik daar op tuiadvies kan werken groetjes en dag
woensdag 28 maart 2007 - 10:35
Bowie

Tekst aangepast

Bowie

Sylvain, hopelijk komt voor jou nu ook alles in orde. Laat u vrouwke u maar eens keertje goed soigneren als ge terugzijt.

ps uw mail is een heel prachtig verhaal.
woensdag 28 maart 2007 - 11:00
an

An

Sylvain, hopelijk komt voor jou nu ook alles in orde. Laat u vrouwke u maar eens keertje goed soigneren als ge terugzijt.

ps uw mail is een heel prachtig verhaal.


wat bedoel je tania
an
woensdag 28 maart 2007 - 11:28
an

An

nu ik weer mijn computer terug heb, merk ik dat An lange tijd afwezig is, is ze gestopt of is er iets anders aan de hand?
An laat je wat van je horen?


corrielat
stoppen op dit form nee echt niet,
veel te gezellig en leer zaam,
en veel te lieve mensen.

als ik er even niet op zou zijn ,
is er wat aan de hand , want zelfs als ik het te druk zou hebben zou ik binnen 1 of 2 dagen wel gereageerd hebben.
mij krijg je niet meer van dit form af

liefs an
woensdag 28 maart 2007 - 11:43
Bowie

Bowie

Gelukkig ben je nu ook weer terug.
woensdag 28 maart 2007 - 12:12
lisa

Lisa

an, ik ben ook heel blij dat je er bent

groetjes lisa
woensdag 28 maart 2007 - 14:04
corrielat

Corrielat

Ge4lukkig dat je er weer bent An, als je behoefte hebt om te babbelen kan je me altijd een prive-mailtje sturen, en hou je taai
woensdag 28 maart 2007 - 14:28
an

An

allemaal bedankt voor de lieve woorden, ik zit er dus al weer voor de tweede keer op
ik kan wel gaan kniezen op de bank of mij afzijdig houden maar wat heb ik daar aan.
corrielat dat zal ik zeker doen bedankt voor dat je mij wilt horen , dan stuur ik je wel een mailtje
gr an
woensdag 28 maart 2007 - 19:40

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon