menu
Tuinadvies

FAQ

Hieronder hebben wij enkele vaak terugkerende vragen van onze klanten verzameld. Mogelijks vind je hier een antwoord terug op jouw vraag.

Klantendienst

Bij het vaststellen van een gebrek of schade aan een product, gelieve een mail te sturen naar: [email protected] met een duidelijke foto (in geval van schade). De dienst na verkoop zal zo snel mogelijk voor een oplossing zorgen.
De klantendienst is via e-mail en telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 9u en 16.30u (doorlopend). Buiten deze uren kan je een e-mail sturen naar: [email protected] en wij streven ernaar jou e-mail zo snel mogelijk te beantwoorden.
We doen ons best om jouw e-mail zo snel mogelijk te beantwoorden. Gelieve rekening te houden met drukke periodes. Controleer steeds het e-mailadres: [email protected] en kijk ook bij jouw ongewenste e-mails. Bij dringende vragen kan je steeds telefonisch contact opnemen met onze klantendienst.
Je ontvangt een bevestigingsmail na het plaatsen van de bestelling en vervolgens na ontvangst van jouw betaling. Indien je geen bevestigingsmail ontvangt, is deze mogelijks bij jouw ongewenste mails of spam terecht gekomen of misschien is er een typfout in jouw e-mailadres. Neem contact op met ons om dit recht te zetten.
Terug naar boven icoon