Ik denk niet dat we echt last zullen hebben van woelmuizen ofzo... het is een bak geworden op poten, dus eigenlijk zit de aarde volledig omgeven door houten planken... vermoedt dat de beestjes hier niet direct zullen in geraken, ook al omdat hij toch wel zeker 1m van de grond staat!
Hoe ik het momenteel zie, is dat we achteraan in de bak voornamelijk kruiden zullen zetten (tijm, keukenlaurier, munt, peterselie, bieslook, rozemarijn,...). Ik zou hiervoor één rijtje ongeveer willen voorzien. Dan heb ik nog 3 rijtjes over om wat groenten in te planten. Wat precies, zal ik nog eens goed bekijken. Maar jullie tips zal ik zeker in het achterhoofd houden. Misschien ook wat boontjes, uitjes,... Of zijn deze hiervoor minder geschikt?
Ondertussen al enkele filmpjes op youtube gevonden om dergelijke "kweekbakjes" te maken. Nog een goeie activiteit om samen met de bewoners te doen. Op deze manier zullen we echt heel wat mensen kunnen betrekken in onze moestuin!
Ik hou jullie zeker verder op de hoogte! Ondertussen al een volgend "bouwproject" in gedachten. Op het internet een variant op een aardbeienpyramide gevonden. De pyramide zelf vond ik wat te ingewikkeld! Maar het lijkt me wel wat leuks! Alleen nog eens goed bekijken hoe dit ineen te steken! Moest iemand hiervoor bouwplannen of duidelijke foto's hebben, ze zijn altijd welkom!
Groetjes
Roeliee