Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Idd Figo die voor de hand liggende tip was ik even vergeten te geven.
Ik heb zoveel staan dat je er niets voor hoeft te doen het te ruiken, maar met een klein plukje even een blaadje tussen de vingers en wrijven maar.
Heb zonder het te beseffen een nieuw kruid ontwikkeld denk ik, door basilicum en munt in ene pot gezaaid te hebben is er na enige tijd een kruid ontstaan dat in het blad de nerven heeft van munt en de vorm van een basilicumblad heeft, de smaak is heel pittig en je proeft duidelijk beide smaken in deze plant.
Wat moet ik daar nu mee?
dan zijn 2 zaden samen versmolten tot 1 plant,lijkt me sterk...
graag een foto van deze siamees...
wat mischien wel kan is dat door bestuiving een dergelijke plant is ontstaan,maar dan sta je al minstens een vol jaar verder,uit zaad die uit die bestuiving voortkomt,en opgroeit tot een "apart" plantje