Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
hallo allemaal , een maandje geleden had ik een fietsframe gekocht in kringwinkel en had ideetjes gevraagd om dit te bewerken
dit is het fietsframe
[afbeelding verwijderd niet-https]
en dit is het eindresultaat
daarvoor heb ik mos gebruikt om fietsframe te bedekken, en de rest heb ik een boeket van bij aldi laten drogen , en heb hiermee gedecoreerd, er zijn o.a ranonkels , kleine chrisantjes en nog andere waarvan ik de naam niet ken, en diverse decoratiemateriaal
Dat heb je prachtig gedaan meid,ikz ou er zelf niet opkomen hoor !
en doordat je de bloempjes hebt laten drogen zal je nog lang plzier hebben aan deze wel zeer unieke fiets !
Prachtig stuk !
ja inderdaad toch een 3 tal uren voor met het mos te bedekken , en er voor lang geniet van te hebben heb ik inderdaad gekozen voor gedroogde bloemen in plaats van kunstbloemen dat ik minder mooi vindt