@ Laura,
Je kan best een krans nemen van genoeg diameter, die van mij ligt maar juist op de boord van de schaal en de rest hangt er over, dit vanwege het brandgevaar maar ook voor het zicht want de klimop moet niet in de schaal vallen maar er over, ik hoop dat ik het verstaanbaar uitleg.
Bij mij is het géén halogeenlamp maar een spaarlamp, die ik nog kan dimmen,bovendien is de schaal ongeveer 15 cm diep en 75 diameter, dus bij mij wordt het niet al te warm, in elk geval zou ik het zoals kaarsen nooit aanlaten bij het verlaten van het huis.
Als ik mijn krans gaan kopen, was ik gewapend met een lintmeter en voordien had ik de diameter van de schaal genomen, het is een beetje preciesiewerk want de krans mag er niet invallen of er over vallen op de grond, de krans kan best ongeveer 2cm op de rand van de schaal blijven hangen
Eerlijk gezegd Laura, ben ik niet zeker dat een krans bij jou het goede idee is want de helft van de krans gaat boven de lamp hangen wat veel te veel warmte is.
Laat me ff brainstormen, misschien vind ik wel iets anders voor jou.
Lieve groetjes
ps: heb jij de jouwe ook gekocht bij Morres?
Ik voel dat je weer overloopt van enthousiasme
@ Els,
daar had ik nog niet aan gedacht
ik heb het al zien gebruiken in droogkransen gemengd met groen en diverse bloemen en daar bleef het, afwachten maar, in elk geval, als ze er bij het indrogen afvallen, bedenk ik weer wat nieuws