Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Inderdaad een prachtig stuk, dit is echt mijn ding, vooral de bloemen spreken mij erg aan.
Je schrijft inderdaad dat de bloemen op de markt goedkoper zijn.
Ik ga vaker op woensdag naar de markt in Maastricht, en zoals ze zeggen bij ons, bij het scheiden v.d. markt koop je de bloemen en planten echt voor de helft en soms nog een extra boeketje die ze evt.weer moeten inruimen in hun auto en de dag erna moeten proberen te verkopen, daarom doen ze dit hier, dus voor ons is dat geluk hebben, maar ik denk op iedere markt dat ze dit wel doen. Het is fijn als ik maar 1 of 2 bloemstukjes hoef te maken, maar als we voor de workshop gaan dan koop ik in de groothandel, dat is dan wel goedkoper omdat je meerdere bossen moet kopen. Zo dadelijk ga ik met een vriendin een adventstuk maken, ben benieuwd, ik stuur wel foto voor de leden. Maar ga jij maar lekker door met je prachtige stukken en laat ons genieten. groeten van Rini