Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Dit stukje heb ik vandaag voor iemand gemaakt en is wat gebazeerd op mijn tafelstuk met windlicht.
Het water en de drijfkaarsjes heb ik er nog niet ingezet want anders was het wat te moeilijk om het te vervoeren
Groetjes Mari
[afbeelding verwijderd niet-https]
[afbeelding verwijderd niet-https]
Rieten onderbord, oasiskrans, takken van de zilverspar, cipres en schijncipres, eucaliptusblaadjes, wax dennenappels, gedroogde vruchten van de cipres, zijden rozen, grote en kleine kerstballen, rode steentjes voor in de glazen stolp.
Ook deze krans met stolp is geweldig mooi geworden.
Het idee is idd hetzelfde van de vorige , maar toch is hij héél anders hé !!!
Zo zie je maar dat je een bepaald idee op verschillende manieren kan uitwerken .
Die rozen passen er fantastisch bij door dat ze precies een nachtje in de vrieskou hebben gestaan.
Héél mooi van kleur en enorm passend voor deze periode.
Zo ééntje zou ik gerust ook op m'n tafel willen hoor.
Dit is echt een prachtig rood kerststuk, geeft echt een warme gloed vooral in deze donkere dagen.
Laat die andere stukken maar eens langskomen voor de Kerst, heel mooi gedaan, petje af, groetjes van Rini
Hallo Mari,
Een allerkiefst stukje.
Ik kan de voorgaande reacties alleen maar ondersteunen en wensen dat je het voor mij had gemaakt
Prachtig gedaan proficiat!