Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Hoi Lysianthus, gelukkig maar dat 't weer begon te kriebelen..... het resultaat mag er zijn hoor.
Sjiek als een statige dame en langs de andere kant ook speels door de grassen
Joséeke
Lysianthus het lijkt wel of je kan toveren het een naar het andere mooi stuk.
Hoe krijg je het voo elkaar met die blaadjes ? lijm je die tegen een frame of zo ???
hoi Lysianthus .een hele mooie creatie inderdaad,maar nu vraag ik me de hele tyd al af hoe het is gemaakt. waar staat het op ofzo?een fles?waar de blaadjes op zitten,ik heb geen idee,maar creatief is het zeker.ik hoop dat het weer snel drukker word hier,het is mijn favo forum.zomooi aldie kleurige bloemstukken
ben beetje laat met mijn reactie, maar je weet wel waarom. Bij deze nog vele complimenten met dit prachtige stuk dat je hier gemaakt hebt, schitterend ziet het er uit.
Dikke 10 verdien je hiermee, bedankt voor de mooie foto.
groetjes van Rini
Sorry, een beetje laat om de werkwijze te geven, denk er altijd niet aan.
Als er iemand graag bijkomende uitleg heeft en de vraag stelt, maar ik antwoord niet, dn wil dat zeggen dat ik de mail niet gehad heb.
Je mag dan altijd een pm sturen.
Werkwijze: lang smal vaasje naar onder breder uitlopend van ongeveer 25 cm helemaal beplakken met dubbelzijdige kleefband, laurierblaadjes op kleven of andere, in het vaasje steek je een satéprikker, die zet je goed stevig vast in de hals van het vaasje en je prikt er je isimobol op.
In de onderkant van de isimobol steek je groen, daarna opvullen naar keuze.
Veel succes