Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Hoi Liesbeth,
een mooi bloemstuk met "bescheiden" kleuren, wat zeer zeker past
bij zo'n afscheidsfeestje.
Jammer dat ik nog niet met pensioen kan
Zoiets wil ik ook wel krijgen.
groetjes José
Naar mijn gevoel horen de takken niet bij het stuk, ze "steken er zomaar wat bij". Dit is omdat de materialen niet naar de takken toe gewerkt zijn..... Snappie?
Ik heb mijn handen even voor de takken gehouden en je hebt gelijk!!!
Geen meerwaarde!
Ik vond het in eerste instantie toch helemaal niet verkeerd maar moet je in deze gelijk geven...
Soms moet je wel eens op een andere manier kijken om het juiste te zien.
Bedankt allemaal voor de reacties! Mijn collega was ook superblij!
Wat de takken betreft vind ik persoonlijk wel dat ze bij het stuk passen en dat ze er een tikkeltje extra aan geven. Er zitten trouwens wel wasbloemetjes in verschillende lengtes verwerkt tussen de takken. Maar zonder de takken kan het natuurlijk ook, 't is maar wat je zelf het liefste ziet.