Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Voilà, ben er dus geweest en er was merkelijk minder volk...op het strand des te meer en allemaal bijna in hunnen bloten
Heb tevergeefs gezocht naar een Graptopetallum filiferum...mijn plantje is bezig "zijne kees te laten" alhoewel ik probeer haar in leven te houden...Noppes, geen Grapto's te zien
Moest soms een iemand eentje in overschot hebben
Nee, het zag er niet zwart van het volk dit jaar: reden? Te goed weer, Crisis? Andere? Ik heb toch weer vele bekende gezichten van dit forum gezien en dat maakte veel goed.
vele bekende gezichten
Ja, dat wel en dat compenseert wel 'n beetje...nen "babel" slaan met nen hoop ouwe rakkers die om dezelfde reden er ook waren denk ik. Content dat z'er nog waren....
Misschien dat veel van die "ouwe rakkers" niet meer kunnen komen om verschillende redenen: dood, dement, ziek... Dat zou het slinkende bezoekersaantal ook kunnen verklaren. Véél jongeren komen er niet meer bij...
maar heb ze niet gezien
Ze heeft daar een lezing gegeven....nadien nog een pint gedronken in cafetaria..Maar allé een mail is zo gebeurd, ze zal content zijn...weer ne keer iets anders.
Ik ben er de zaterdagvoormiddag geweest. Inderdaad het zag niet zwart van het volk, maar toch aangenaam druk. En ook weer 22 plantjes rijker zie. Vooral mooie en zelden aangeboden zuilcactussen zoals Weberbauerocereus cephalomacrostibas, Rauhocereus rionaniensis ssp. jaenensis, Espostoa senilis en uiteraard een prachtig exemplaar van de Morawetzia sericata van Wiebe, een plantje van maar liefst 25 jaar oud. Ik ben tevreden
Paul, ik ben ook eventjes op het strand geweest en daar zat ook erg weinig volk. Hebt ge ze weggejaagd misschien door er ook in uwen bloten te gaan tussenlopen?
Inderdaad iets rustiger dan voorgaande jaren maar wel weer erg gezellig! Veel forum-leden gezien/gesproken. Ik heb jou niet gezien Paul; zeker alleen op het strand gekeken naar al die (bijna) blote mensen LOL.
Allé, dat is onmogelijk..of ben ik zo "onherkenbaar" geworden? Ge had het veel te druk en 'k wou je niet "storen"...
En he...dat "bloot" is me te gevaarlijk...aan mijnen ouderdom is "niks nieuws meer te zien" en..ik had "mijn pensioen nog niet getrokken"
Wat ik hoopte te vinden was nergens te bespeuren ...Graptopetallum? Verschwunden?
[afbeelding verwijderd niet-https]
Dat is het geweest..tot september 2011...schiet niet veel meer van over....
Ik was er op donderdag, vrijdag en zaterdag en zag er Marc Dumon, Mammillaria, Stekeltje, Wiebe, Emilio, Willy Nyssen en Fernand van het forum.
Ik zag er ook even Paul in een hoekje van het cafetaria zitten maar wou eerst even gaan plassen en toen ik vijf minuten later terug kwam was hij al verdwenen. Misschien de zaak uitgezet omdat hij er in zijn bloten wou zitten en zijn kleren uittrok ? Wie zal het zeggen.
Wou graag ook met Pieter even praten maar heb hem niet gezien.
Wou graag ook met Pieter even praten maar heb hem niet gezien.
Ik heb jou ook niet gezien
Ja er waren wel nog mensen die ik graag gezien had, oa Guillermo, maar die was er blijkbaar ook niet net op de moment dat ik er was.
Volgend jaar spreken we misschien best eens concreet af, Alain.