Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
....Het blijft leuk, zo'n vlieg die eitjes legt.
Eerste grote stapelia die open is dit seizoen.
w.s. een hisrsuta variant denk ik.
let niet op de fotokwaliteit; dat kan beter. [afbeelding verwijderd niet-https]
Mooi hoor Jan.
Bij mij valt het tot nu toe wat tegen met de ascleps.
Ik ben er achter dat ik ze meer water moet geven
De groei komt er weer in,hier en daar wat knopvorming
We houden moed.
Dag Hans,
Bij mij is elk jaar anders. Het weer is ook veranderlijk, de ene dag moet ik flink schermen tegen de zon, dan weer regen als ik net begoten heb, maarja dat is nou eenmaal zo. Sinds lang nu ook wolluis, heb je daar al op gecontroleerd? Dat stagneert de groei ook behoorlijk zoals je wellicht weet. Het meeste is aan de groei hier en ook vroege bloei van een en ander.
Vr groet.
Gelukkig geen wolluis Jan
Dit jaar voor het eerst sinds lange tijd wel wolluis in mijn cactussen.
Mijn ascleps staan in een andere kas.
Ik had een meevaller met een oud middeltje uit de kast van een overleden iemand(nee hij had er niet van gedronken).
Net genoeg voor 1 behandeling.