Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Van mij ook heel hartelijk welkom op dit forum en bij ons davken 69.
Kerstkind van hierboven had gelijk het is " vrouwenmantel of Alchemilla mollis.
Op onderstaande link, vind je er vanalles over, veel plezier ermee.
ook van mij een heel hartelijk [afbeelding verwijderd niet-https]davken69, op dit leerrijke en gezellige tuinforum!!
Kerstkind en Lysianthus hebben altijd gelijk!! [afbeelding verwijderd niet-https]
idd zoals meerdere keren gezegd hierboven "vrouwenmantel" .
Mooi , maar toch wel een beetje woekerplant ... dus goed bijhoude als je wil dat ie op z'n plaats blijft, maar om onkruiden geen kans te geven ideaal
ja vouwenmantel of Alchemilla mollis. Behoort tot de rozenfamilie.
Groeit wel het best, het mooist in vruchtbare grond. Vroeger had ik dat ook staan en groeide dit wel maar laag, nu staat hier een hele mooie struik al. Het is nochtans nog maar een scheutje dat ik vorig jaar hier plante uit mijn vroegere tuin.
wordt ook gebruikt als bodembedekker of borderplant
ja ziet er wel een mooie plant uit.
wel belangrijk dat ze zich zo goed uitbreid dan,ben altijd beetje op zoek naar plantjes die zich verder uitbreiden over de oppervlakte zo krijgt het onkruid minder kans om door te schieten.