menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Rozen

yep

Yep

wij hebben in t voorjaar (zoals wel meer mensen waarschijnlijk ) bij aldi een aantal rozen gekocht nu bij een soort hebben we bij geen enkele van de 4 planten bloemen gehad ...groeien daarentege doen ze als gek .....is dit normaal of zijn ze voor de compostbak .

de soort weet k niet meer precies , maar ze zoude blauw en grootbloemig moeten worden

grtz gunther & sofie
zaterdag 20 september 2008 - 20:04
Spuddy

Spuddy

Rozen hebben veel zon nodig. Dit jaar was de zomer nogal flauw, het was niet echt een rozenjaar 2008. Misschien heb je ze ook niet in de volle zon staan?

Rozen hebben ook veel voedsel nodig om uitbundig te bloeien. Meerdere keren per jaar paardemest geven is geen overbodige luxe.

Een combinatie van bovenste 2 gevallen kan ervoor zorgen dat je geen enkele bloem krijgt.

Verder zeg je dat ze groeien als gek. Dat zijn hoop ik toch geen wilde scheuten die van onder de entplaats(oculatiepunt) beginnen groeien? Dat oculatiepunt dient tevens 2.5cm onder de grond te zitten.
zondag 21 september 2008 - 09:55
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).