Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Hartelijk welkom op ons interessante en gezellige tuinadviesforum!!
Wel oppassen voor verslaving!
Spijtig genoeg kan ik je niet helpen met de naam van die plant.
Maar hier zitten genoeg kenners die je wel verder zullen helpen!
Groeit deze plant hard en als je er bloemen in krijgt en zaadjes.... hou ik me aanbevolen..
Ik ben gek op grote snel groeiende planten die bloemen geven, namelijk.
en verslaving aan dit forum is heel goed mogelijk dus pas inderdaad op
Ik heb in dit forum in ieder geval gevonden wat ik zocht.
Een forum waar ik mijn ei kwijt kan en van alles kan vragen. [afbeelding verwijderd niet-https]
Ik weet eigenlijk wel zeker dat het die pauwlonia tomentosa is en dat wordt een mooie boom. Hier staan er verschillende en ik heb ze ook al verschillende keren gezaaid met dit als resultaat.
Bedankt voor de antwoorden. De pauwlonia tomentosa (ik hou het erbij dat het deze plant is) duikt dit jaar blijkbaar spontaan op in een aantal voortuinen van onze wijk (zurenborg-antwerpen).
Groeten,
Anjeze