Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
moeten zonnebloemen ook al gezaait worden ,bloemen toch zo'n beetje van af maart toch?
want die reuk erwten doe ik ook pas tegen maart of is dat te laat volgens mij is dat vroeg genoeg anders worden ze harstikke groot in huis mei is nog ver weg namelijk.
Ik heb het vorig jaar ook geprobeerd met reukerwten, op een zonnige plaats tegen de schutting aan maar het is niet goed gelukt. Had maar een paar bloemetjes en de boel knikte gauw om. Dit jaar ga ik voor andere experimenten
lathyrus maakt heel snel lange wortel die makkelijk beschadigd, daarom gaat in wc-rolletjes zaaien inderdaad prima 1 of 2 zaden per rolletje en later met rolletje en al uitplanten. verspenen uit zaaibakje werkt dus niet goed voor lathurus.
renate
Haai,
Even een vraagje, er staat op diverse site's wordt aangegeven dat je de lathyrus niet telekns op dezelfde plaats moet zetten. Nou doe ik dit al jaren en tot nu toe groeien en bloeien ze er lustig op los . Wat is jullie ervaring hiermee??
Ik heb de hele dag thuis ziek gezeten .
Hoofdpijn morgen naar de dokter.
Maar ik heb wel mijn zaailingen eens grondig bekeken. En ja hoor de reaukerwten zijn aan het kiemen. Sommige komen met een heel klein stukje boven piepen
Groetjes.
Cedric (Die al aan het wachten is op de lente. Dan kunnen we plantjes planten )
Zonnebloemen zaaien ? Ik heb één jaar zonnebloemen gezaaid, en nu is het niet meer nodig, ze komen elk jaar vanzelf op. Wat ik moet doen is zonnebloemen WIEDEN.
Zonnebloemen zaaien ? Ik heb één jaar zonnebloemen gezaaid, en nu is het niet meer nodig, ze komen elk jaar vanzelf op. Wat ik moet doen is zonnebloemen WIEDEN.