menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

En weet iemand wat dit is

Ga naar meest recente reactie

Pieke

Pieke

Dit kruipt als een gek en rukt op. Wat is het???

Bloemen & Planten

zondag 14 augustus 2011 - 16:13
Pieke

Pieke

Ja, het ruikt... naar tuinkers. Gek he? Ik heb het vandaag weggegooid, snik... Zou het eetbaar kunnen zijn???
zondag 14 augustus 2011 - 16:27
Mandy

Mandy

Het lijkt inderdaad wel op cress.... lekker.....zonde dat je het weggedaan hebt.....
zondag 14 augustus 2011 - 16:32
Pieke

Pieke

Nou zeg maar ik had toch niet kunnen bedenken... snik... snotter... toen mijn moeder hier was rukte ik her en der iets uit en zei nog vaagjes "Wat gek ik ruik tuinkers..."

zondag 14 augustus 2011 - 17:36
LauraK

LauraK

Ik zag (zie...) er iets heel anders in: kleefkruid, Galium aparine. Dat is dat onkruid
dat zich vasthecht aan je kleding, en waarvan de zaden vaak in de vacht van dieren
zitten. Maar of dat nu ook naar tuinkers ruikt???

Groeten van Laura.
zondag 14 augustus 2011 - 17:44
Pieke

Pieke

Nee, dit kleeft niet. Zucht... Tuinkers, helemaal goede tuinkers weggegooid... Met zaadjes en al aaaaaaaaaaaaaah!!! Ruk haren uit hoofd!
zondag 14 augustus 2011 - 17:52
LauraK

LauraK

Misschien komt er spontaan nog wel meer op, als deze ook zomaar verschenen zijn.
Hopelijk geldt dat ook voor je haar...

Groeten van Laura.
zondag 14 augustus 2011 - 20:24
Pieke

Pieke

Het is al helemaal bijzonder dat dit opkwam omdat voordat het grind werd gelegd, de grond is behandeld tegen de heermoes. Niet dat dat totaal hielp... Het dikke rietgras is wel weg. Maar heermoes en hondsdraf komen gewoon door die honingraatdingen heen.

Maar die tuinkers... Zucht... het ergste is nog wel dat ik als kind gek was op kers. Ben ook gek op rucola... Traan...

zondag 14 augustus 2011 - 20:47
Mandy

Mandy

Tuinkers is toch heel makkelijk om zelf te kweken???????
zondag 14 augustus 2011 - 20:51
Pieke

Pieke

Daar gaat het niet om Mandy
Tgaat erom dat het er WAS. En niet meer is. En spontaan ontstond. Dassetbijzondere.

Snik, zichzelf aangediend bij iemand die er gek op is en die het heeft geëxtirpeerd. Ik kan wel gillen.
maandag 15 augustus 2011 - 19:46
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).