Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Ik kreeg vandaag een aantal fuchsia's van vrienden.. Kleine van zo'n 30 cm tot zeer grote op stam van ongeveer een meter lang. Ik heb ze ontdaan van het meeste blad en de taken tot op het rode nieuwe hout afgeknipt... maar nu....ik ben van plan om ze in mijn tuinhuis te laten overwinteren in een grote kartonnen doos. Moeten ze totale duisternis hebben? En moeten ze ook iets van vocht krijgen gedurende de volgende 5 maanden?
Zelf hebben we ook nog al wat fuchsia's. Maar op bijgaande link vind je heel veel info, meer dan ik in een paar woorden vertellen kan. Bijgaand ook een foto van een deel van de onze in de kelder onder de garage. Gr. Lou http://www.fuchsiavereniging.nl/kweek-tips/overwinteren
Oh Dat ziet er wel heel professioneel uit... Ik heb lang niet zoveel blad afgeknipt en ik heb ook heel wat meer zijtakken laten zitten.....Hoop dat ik het goed heb gedaan....en ze toch wel gaan uitlopen in april... Bedankt voor de info... ik zal het snel gaan lezen.....