Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
je mag bij mij de amerikaanse vogelkers komen uitdoen,met wortel en al indien je intresse hebt.hij is wel volledig terug gesnoeit begin dit jaar.of je kan stekjes nemen van de struik/boom bij mij aan de overkant van de straat.
witte kruisbes kan je bij mij ook komen halen.
en jonge pruimenboompjes moest je daar eventueel intresse voor hebben
linneke,kan ik op een andere manier ook passieflora van u bemachtigen?welke soort heb je.
heb je iets waar jij naar op zoek bent buiten pepers?
ik heb wel pepers maar ik weet echt niet welke soort...jammer genoeg.
de passiflora paars/geel is hij (kijk op men site: hofke.webs.com )... u mag er zo ook komen halen... ja als je iets hebt dat eetbaar is (zaden) is altijd welkom !!
iets eetbaar ben ik altijd blij mee!
kruiden, bessen , vruchten, tomaten, paprika's en pepers!!
ik heb vandaag mn eerste zaadjes geoogst.van postelijn.dat is eetbaar.
en de zaadjes van mn eigen gekweekte watermeloen.
de passieflora,zijn dat zaadjes of stekjes?
op vrijdag zit ik voor mn werk altijd in aarschot....
ik moet niet perse wat in ruil hebben hoor,ik heb ook al zoveel gekregen en zo steek ik ook niet ineen.je mag gerust eens komen kijken wat ik staan heb.
welke zaden of stekjes heb jij dan zoal?
ik ben nog opzoek naar hibiscus en campsis,als je die toevallig hebt?
passieflora en clematis vind ik ook erg mooi
Ik heb nog wel een hibiscus waar ik je stekjes van kan geven maar weet niet zeker welke soort
verder heb ik wat kruiden (bergamot, teunisbloem, koriander, marokaanse munt,...); eeuwige kool, pepino, mispel, amberboom, ginkgo en volgend jaar misschien zaden van salvia apiana...
iets wat je
maakt niet uit of je de soort van de hibiscus niet kent,ik vind het gewoon een mooie plant.
kruiden ben ik altijd voor ge-intresseert,graag had ik daarvan bergamot,koriander en marokaanse munt.
eventueel ginko als ik niet teveel vraag natuurlijk