menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Zonnebaars

Ga naar meest recente reactie

gekko

Gekko

Ik ben op zoek naar een een 4 tal zonnebaarzen.
Liefst in de omgeving van Genk ( Limburg).
trouwens...zitten er nog Limburgers op deze forum?

Groetjes,
Gekko
zondag 30 juli 2006 - 00:07
Adrienne

Adrienne

HI,HI,HI !!!

Ikke niet, ik ben een kempisch boerinneke!
Maar er zijn er beslist !!!
Veel geluk met je zoek tocht.


Gtjs adrienne
dinsdag 1 augustus 2006 - 19:10
harald

Harald

.. en hier een Olens boerke!
woensdag 2 augustus 2006 - 10:19
Adrienne

Adrienne

Aha, da's niet ver van Geel.
WELKOM
gtjs adrienne
woensdag 2 augustus 2006 - 23:14
Helianthus

Helianthus

Opletten Gekko !

Zonnebaarzen zijn beschermd dus ik zou ze niet zo maar ergens gaan vangen als je geen ruzie wil met groene jongens

Groetje , Gert.
donderdag 3 augustus 2006 - 11:21
ines

Ines

Wij hebben hier veel te veel zonnebaars, ze kweken gelijk zot...
Het zijn wel geen aangename vissen ze zijn schuw en leven het liefst in de diepe gedeelten
van de vijver.
Als U het wil kan U komen met de schepnetjes....geen probleem.
(West-Vlaanderen).
donderdag 3 augustus 2006 - 15:51
gekko

Gekko

Ines, dank u voor uw aanbod.
Het is wel wat ver van hier maar moest ik eens in de buurt komen zal ik iets laten weten.
Groetjes...
vrijdag 4 augustus 2006 - 07:41
Pieter

Pieter

Zijn zonnebaarzen ( Lepomis gibbosus ) beschermd? Dat is toch een exoot die zich een stuk heeft gevestigd in onze wateren? Ik wist niet dat exoten ook beschermd werden, ik dacht eerder geweerd uit onze binnenwateren...
vrijdag 4 augustus 2006 - 12:36
ines

Ines

Gekko oké, kweek genoeg....
maandag 14 augustus 2006 - 16:17
tuinheks

Tuinheks

Hoi Gekko,

Ik kan jen niet helpen met jouw vraag,
maar ik ben wel een limburgse (uit Wellen) is dat ook goed ?

groetjes

tuinheks
dinsdag 15 augustus 2006 - 22:30
gekko

Gekko

Tuurlijk is dat goed.
Jij bent de enigste Limburgse op dit forum, denk ik.

GROETJES?
gEKKO
vrijdag 18 augustus 2006 - 19:17