Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Eind juni. De tuin ondergaat een metamorfose. Het achterste gedeelte staat op punt om te bloeien, terwijl vooraan de nadruk meer op de rust komt te liggen. Ondertussen heb ik ook tuinverlichting geïnstalleerd. Nu in het najaar nog de koer inrichten.
Mijn tuin zelf is 4,5 meter breed en 9 meter diep. Dan hebben we nog het terras van 4 meter op 2,5 meter. De veranda is 1,75 meter breed en 7 meter lang.
Een goeie 60 m² dus. Op termijn komt daar nog een dakterras van 2,25 op 6 meter bij en een veranda van 4,5 op 2.
Ik wil me niet beperkt voelen door de ruimte, maar op een manier moet je toch keuzes maken. Ik had wel graag een grotere tuin gehad, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door de ligging van het huis: dicht bij de stad en dicht bij de velden.