Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Na veel ploeterend plankzeilen meld ik met fierheid de vondst van zaden van deze heerlijke bessen. Ben nog wel aan het onderhandelen over prijzen en hoeveelheden, maar dat komt zeker in orde. Deze mensen hebben nog wel heel wat meer. Zie indien interesse: http://lifestyleseeds.co.za/usd/about.php
beste groeten aan alle tuiniers van goede wil,
Leo
ondertussen zitten de 20 zaadjes sinds 6 november(toen waren ze hier al 's namiddags aangekomen, maar dat had ik even over het hoofd gezien), gezellig in 30°C ingegraven in supernieuw eco/ergonomisch model van broeikasje, speciaal ontwerpje met rootrainers.
De oorsprong van de bessen is eigenlijk eerder Soedan, maar wordt momenteel ook in Israel verbouwd.
Ik ben erg nieuwsgierig naar de resultaten met dit superbroeikasje! Natuurlijk ook in combinatie met deze bijzondere zaden! En ik las eerder dat u ook Goji bes planten heeft? Heeft u daar ook meer info over?
De nieuwe test-broeikastjes staan momenteel nog voor de helft vol met afstammelingen van de originele Tibetaanse Goji berry. De laatste moederplanten van twee jaar oud, verpats ik voor een prijsje aan de eersten die een serieus bod doen. De Tropical apricot heeft hier nog niemand en zelf wacht ik het resultaat even af. Op Kapaza kan je ook nog wel eens iets vinden.