Haha, Tuinprins, het is veel kiezel en keitjes, maar dat is om het onderhoud te beperken i.v.m. rugklachten. Ik doe mijn best. Toch hou ik wel van keitjes en kiezeltjes. Ik vind moderne tuinen met grassen heel mooi. Ik hou nu eenmaal niet van aarde met her en der een bloemetje, dus dan zou ik alles vol moeten planten. Dat wordt teveel onderhoud.
Vóór de kinderen hadden we een Engelse tuin met borders in blauw, paars en lila en een rotstuin, je zou trots zijn geweest op me
. Enorm veel onkruid wieden, opbinden en elk jaar wel wat delen, verplanten.
Helaas.. de goede jaren zijn voorbij. Feit is wel dat ik geniet van de foto's van jullie tuinen. Als het me niet interesseerde, zou ik niet op deze site kijken.
De clematis staat er al veel jaren en voorgaande jaren stond er nog een bij. Eerst bloeiden ze volop, maar dat valt nu tegen.
Kijk maar eens naar de foto van het vorig jaar aangelegde grasperkje en de beschrijving eronder.
Zo voor en na kan ik wat aanplanten, maar de jongens willen ook nog eens een balletje trappen op het gras.
Ik wil nog een paar cipres totem langs de schutting, twee dakmoerbei (zoals voor). En ik zou nog veel meer willen, maar we hebben maar een kleine tuin.
Bedankt voor alle tips in elk geval, ik ga googlen....