menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Welke struik is dit en hoe te onderhouden?

Britt Vanacker

Britt Vanacker

Hallo,

Ik heb op mijn terras een groenblijvend boompje staan in een grote pot. (Zie foto) Ik heb hem geerfd van de vorige eigenaars van mijn huis en weet niet welke soort het is. Ik heb er dus ook een beetje het raden naar hoe ik hem moet verzorgen en volgens mij doe ik het niet zo goed. Jaar na jaar verdorren in de lente een deel van zijn takjes. Geef ik hem te veel water? Te weinig? Zijn compagnon is het eerste jaar volledig bruin geworden en gestorven. Ik zou hem graag van ditzelfde lot behoeden. Wie kan mij helpen?

Groetjes,
Britt

Struiken & Bomen

zaterdag 28 april 2018 - 10:57
zuurtje

Zuurtje

De naam weet ik (nog) niet, maar ik zie een krabpaal ed. katten sproeien graag tegen zulk soort boompjes en struiken, zou dat een optie kunnen zijn?
Ineke
zaterdag 28 april 2018 - 12:10
Britt Vanacker

Britt Vanacker

Hey,
Bedankt voor je antwoord en goed gezien! Nee, mijn katertjes zijn gecastreerd en ik heb ze nog nooit op sproeien betrapt. De geur zou het ook verraden. Ik ben dus zeker dat dat het probleem niet is. Hopelijk kan iemand mij vertellen welke struik dit is.
maandag 30 april 2018 - 16:12
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).