Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Weet iemand hoe dit mooi wit spinnetje noemt??heb al even zelf gezocht en de enige die er wat op lijkt is de Misumena vatia of Gewone kameleonspin. Maar deze spin zou de kleur aannemen van de bloem waarop ze zit dus de spin op onderstaande foto zou eigenlijk roos moeten zijn?
Ben al van jongs af aan gefascineerd geweest door spinnen, de meeste mensen houden er niet van maar ik dus wel
allez miriam, spinnen zijn echt wel nuttige beestjes hoor
schrik van sprinkhanen? ....mijn broer en ik gingen toen we klein waren steeds op zoek naar deze, volgens ons, leuke springers, gelukkig maar dat smaken verschillen, en dat bedoel ik in de breedste zin van het woord, in sommige landen beschouwd men sprinkhanen als een proteïnevolle delicatesse , mij niet gezien hoor bwahhhhh
oei neeze
op vakantie zie je vaak op bergen van die grote.
ik zie ze wel graag he maar loop er met een boog omheen.
en ik cross als die dingen nog maar durven bewegen.
allez miriam, spinnen zijn echt wel nuttige beestjes hoor
schrik van sprinkhanen? ....mijn broer en ik gingen toen we klein waren steeds op zoek naar deze, volgens ons, leuke springers, gelukkig maar dat smaken verschillen, en dat bedoel ik in de breedste zin van het woord, in sommige landen beschouwd men sprinkhanen als een proteïnevolle delicatesse , mij niet gezien hoor bwahhhhh
groeten,
karin
Als je in september naar de beurs van naturiafair gaat kan je deze ook proeven.
Je moet wel de vleugeltjes erafhalen deze smaken wat leerachtig.
Voor de rest smaakt het naar beukennootjes.
Ze smaken echt naar noten ! Je moet het eens geproefd hebben. Hier in de plaatselijke aquariumclub hebben we er al diverse keren van gegeten ! Ook op naturaria fair heb ik er gegeten, zelfs kakkerlakken !