Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Weet iemand wat voor bolletjes dit zijn?? kwam ze tegen tijden het verplanten ...
de groote is ca. 2-3 cm.
en zijn vrij broos van samenstelling - fosfaat ?? - stikstof ??
Ze zijn in mijn beleving spontaan ontstaan ; het ruikt als je ze kapot wrijft een beetje naar paddestoel
Ben erg benieuwd ook of het een ziekte betreft?
Voor alle duidelijkheid: het is een border en geen moestuin
het blauw is van een plastic krat ....en om de grootte te tonen ligt het schopje erbij
Zijn vrij grote 'bolletjes' voor perliet neen?
Geen verf, de grond zit in zo een opvouwbak als je goed kijkt naar de schaduws(denk ik).
Geen idee wat het zou kunnen zijn.
Voor wortelluis en perliet is het te groot. Wat het dan wel is zou ik niet weten. Maar als ik moet gokken: iets van kattenbakkorrels die in de grond aan het schimmelen zijn gegaan.
Tuinier je al jaren in deze tuin of is het een nieuwe tuin?