Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Tiste, wat bedoel je daar precies mee?
Dit is een tuinadvies-site waar men weetjes uitwisselt over alles wat met de tuin te maken heeft.
Op de rubriek 'tuinbabbel' kan je wel eens wat anders kwijt, maar het is hier geen chatroom, al denken sommigen van wel!
Ga anders eens kijken bij 'Facebook' ? Dat is een heel gekende chat-site!
Jullie willlen een chat voor het forum? Geen probleem, met de volgende link verkrijg je een chat venster naast het forum, is volledig gratis, gemakkelijk en je hoeft er niets voor te installeren.
Als je in de link "UwNickname" verandert met jouw naam, hoef je deze daarna niet meer telkens te veranderen.
Je kan deze met de "dubbele vensters" rechtsboven ook in een nieuw pop up venster openen hierna.
Dat kan over de ganse site gebeuren hé Tiste.
In elke rubriek over een specifiek onderwerp en voor meer algemene onderwerpen kan je altijd in de rubriek 'tuinbabbel' terecht.
Dààr ben je ook van harte welkom op de 'Greenquizz' om mee boompjes te helpen planten over de hele wereld!!
Chatten hier hoeft voor mij niet. Dan krijg je weer van die warrige toestanden ... Op deze manier vind ik het veel leuker en overzichtelijker. Als een hele groep mensen door elkaar zit te chatten dan weet je toch niet meer waarover het gaat of wie op welk commentaar reageert. Niet dat het mij zou storen, mocht hier een chatruimte verschijnen maar ik vind het niet nodig. Fijne dag aan iedereen
Tuinadvies heeft inderdaad een hele tijd geleden een chat gehad.
De meeste bleven echter de tuinbabbel gebruiken dus ..... finit en einde chat.
Je kan wel net zoals ik doe, de mensen via pm je hotmail of degelijke geven.
Is wel leuk als je een keertje serieus off topic wil gaan