Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Dat is een vreemd verschijnsel. Hierboven staat uw bericht alleszins toch maar 1 keer.
Bij het posten van een bericht maar 1 keer klikken op de verder-knop (wat je wellicht wel doet)
Moest het toch nog voorvallen dat uw antwoord meerdere keren na elkaar verschijnt, dan kun je dat aan een moderator laten weten die dat voor U zal wissen.
Kurt het is mij ook al opgevallen dat ik soms 2 x vb een antwoord van Lisa zag staan (weet nu niet meer bij welk thema) ik dacht dat die mensen verstrooid waren of zo (sorry mensen ) maar nu blijkt er toch nog iemand dat gezien te hebben
Ik zal het melden aan Karel. Misschien kan hij er voor zorgen dat de gebruikers hun eigen berichten niet alleen kunnen wijzigen maar ook zelf kunnen wissen.
ik heb er al een paar keer dubbele en driedubele verwijdert, maar zou het niet kunnen omdat het is dat men wat ongeduldig is en nogmaals op verder drukt? weet het anders ook niet hoor
Nigella,
Het zou fijn zijn moest je als moderator die moeite willen doen.
Hugo,
Ik heb dat ook gedacht, maar ik ga het direct eens uittesten zie en proberen van meerdere keren op verder te klikken. Ik denk dat dat niet zal lukken.
ik denk wel dat iedereen dit al opgevallen is en meestal denk ik om het te verwijderen maar als hulpmoderatoorkes houd je je soms in omdat je soms denkt zouden de mensen niet vinden dat je hun onmiddellijk controleerd, sorry hoor, zal het nu effe beter in de gaten houden
nientje
Ik weet hoe het komt dat sommige antwoorden 2x tevoorschijnkomen.
Deze morgen had ik bij de cactusrubriek iets geantwoord, had het bericht doorgestuurd, en dan ging ik via de internetknop VORIGE terug, dan kreeg ik een nieuw scherm: opgelet pagina is verlopen of zoiets, dan klikte ik op OPNIEUW, nog een op opnieuw klikken en toen zag ik mijn bericht 2x.