Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Ik heb lang in twijfel gestaan om deze wel of niet te posten hier op het forum,omdat het eigenlijk niets te maken heeft met tuinieren.
Nogthans hangt de tuin en de natuur nauw samen,daarom zet ik deze lief uitziende uil er toch maar op,maar dan wel op de tuinbabbel.
Gr Eddy,
Hallo
Heb je deze foto zelf gemaakt? Echt waar prachtig die details.
Tuurlijk stoort het niet als je dit plaatst het hoort ook thuis in de natuur he nietwaar?
Hallo
Heb je deze foto zelf gemaakt? Echt waar prachtig die details.
Tuurlijk stoort het niet als je dit plaatst het hoort ook thuis in de natuur he nietwaar?
Bedankt voor de mooie foto
greetz Damy
Ja dit , en trouwens alle foto's die ik hier of waar dan ook post zijn allemaal van eigen bodem.
Maar in twijfelde even omdat deze foto niet echt uit de natuur komt maar uit een dierenpark.
Bedankt voor jullie positieve comentaar,en corrielat ik weet het dat hier zeer veel natuurliefhebbers op het tuinforum zijn,daarom dat ik dan toch besloot om hem te plaatsen.
Zo zie je dat ik ook aan jullie denk.
En jeannette 1 voor mij is het ook een van de mooiere vogels,als zijn ze voor mij allemaal gelijk,hoe groot of hoe klein ze ook zijn,het zijn mijn schatjes.
Trouwens jullie ook hoor.
Prachtig, zo mooi als je de vogel kunt zien, de veertjes en de ogen, het is geweldig gedaan Eddy. Ik ken een aantal van jouw bloemenfoto's maar dit is toch ook heel bijzonder!!
Wist je dat de steenuil door vogelliefhebbers uitgeroepen werd tot " de vogel van het jaar" ?
Wat dat ook maar moge betekenen ?
Vorig jaar was dat het roodborstjen, hé.
Een prachtige foto van een schitterende vogel!
Het viel me trouwens al eerder op dat je bijzonder mooie foto's maakt.
Laat ons er hier maar lekker van meegenieten!
Bedankt voor jullie reactie,maar niet te veel lof en eer ,anders ga ik beginnen zweven, en kan dan geen foto's meer maken.
Toch plezierig zoveel positieve mails,
Nogmaals dank U
Gr Eddy,