Eerst en vooral. Het lijkt me hier echt een tof forum. Heb eerst een kijkje genomen voor ik me registreerde en ik denk echt dat ik m'n ding hier ga vinden. Ik zal me een beetje voorstellen zodat jullie ook een beetje een idee over mij krijgen.
Ben Tinne en ik woon samen met m'n vriend in Gent. Nog niet zo heel lang geleden zijn we verhuisd naar een plek met een terras. Ik had heel graag een tuin willen hebben maar voorlopig moet ik het dus doen met een terras. Het is vrij groot maar ook niet super groot. Groot genoeg om in de zomer ruim te zitten dus...
Sinds kort lijk ik wel m'n nieuwe passie te hebben ontdekt. Omdat ik nogal een onrustig iemand ben was ik al langer op zoek naar iets dat me rust kon brengen. Blijkbaar zijn bloemen en planten dat... Vooral het bezig zijn met bloemen en planten dan.
Mijn plan is dus zelf te zaaien van planten die in potten kunnen gehouden worden... Hier vind ik informatie die me heel erg helpt bij het zaaien maar ik zit toch nog met een paar vragen. Is het ok voor jullie dat ik ze even hier stel? Nadien zal ik uiteraard m'n vragen stellen in de daartoehorende onderwerpen...
- Ik overweeg namelijk om zo'n kweekbakjes te kopen. Zijn deze handig?
- Zo'n turftabletten zijn die handig? En wat is juist de bedoeling? Dat je het zaadje laat zaait op zo'n turftablet?
Jullie zien het. Ik ben echt nog een leek. Begin helemaal van nul maar ik kijk er zo erg naar uit. Ik weet dat ik teleurstellingen zal tegenkomen... Vandaar ook dat ik hoop dat m'n hier me wat kan bijstaan met raad.