overzicht over de tuinexpo :
Beste Forummers/steres,
Zoals u heeft kunnen lezen, is er een Tuinexpo in Antwerpen, waarvoor u vanuit het Tuinadvies.be een waardebon van 2 euro uit kunt printen.
Ger en ik zijn van plan, om op zaterdag 23 februari naar deze Tuinexpo in Antwerpen te gaan!
Wij denken, dat wij tussen ca. 11.00 uur en 12.00 uur aanwezig kunnen zijn.
Onze bedoeling is NIET met 1 uurtje al weer te verdwijnen, maar om er een poos te vertoeven, zodat wij hopelijk vele Forummers/sters kunnen ontmoeten.
Uiteraard, blijven wij niet op één plaats staan maar willen de hele expo rondlopen.
Geef dus zo nu en dan maar een gilletje, misschien hoor ik het en reageer dan ook terug.
Dan nog een zakelijke mededeling:
Helaas heb ik nog maar van 2 personen het emailadres gekregen, kan dus niet op emailtjes reageren die ik voorheen van u mocht ontvangen, die ik helaas ook niet meer bezit.
Ook kan ik helaas nog steeds niets in mijn website doen, zo ook niet op mijn Forum reageren.
Dit alles maakt mij wel een beetje ongedurig en triest,
omdat de wil er wel is maar mijn wacht- en passwoorden ook verdwenen zijn, zodat ik nog niet kan inloggen waar het zou moeten.
Een fijne bijkomstigheid is, dat ik wel weer alle emailtjes kan ontvangen (ZONDER PLAATJES OF GRAPJES) en ook weer emails kan verzenden!
Hopende op een kennismaking via de Tuinexpo!
Groetjes, Jeannette
Hey Jeanette,
Ik had er ook al aan gedacht om er een leuk dagske met forumleden van te maken maar ik kan er helaas niet bij zijn.
Ik hoop in elk geval te kunnen meegenieten achteraf van de verhalen en foto"s te zien
Groetjes
Lysianthus
Beste Jeannette,
De kans bestaat dat ik er WEL zal zijn Op vrijdag en zondag ben ik er heel zeker. Op maandag wellicht enkel in de namiddag. Op zaterdag zou het kunnen dat ik thuis ben om aan de site te werken... maar dat durf ik nu nog niet met zekerheid te zeggen.
Mvg,
Kurt
Wat leuk Jeannette, dat jullie daar naar toe gaan. Het lijkt mij ook erg leuk om eens wat forumleden te ontmoeten.
Voor ons zit het er niet in helaas.
Ik hoop dat jullie genieten van dit dagje uit, en dat je heel veel forummers zult tegenkomen. Ze zullen jullie wel snel herkennen van je avatarfoto, maar of jij hun ook herkent???
Veel plezier allemaal.
Groetjes Rialle
Dag iedereen,
Eerst welkom terug Jeannette
Ik ben alvast zaterdag en zondag aanwezig zijn op de stand van Kurt,...
Tot dan?...
Groetjes
Angelo
Als alles meezit komen wij ook zaterdagvoormiddag.
Hopelijk moet ik niet teveel poetsen dan, want vanaf donderdag zijn er grote werken in ons huis.
Maar langs de andere kant, werk gaat niet lopen hé, (spijtig genoeg).
Als diegenen die komen hun naamkaartje opspelden, heb je toch al meer kans dat we elkaar herkennen.
groetjes
Hilda
Waarover ging het hier alweer ?
Oh ja, wie gaat er nog mee naar de tuinexpo in Antwerpen ?
Ik zeker wel, maar ben nog niet zeker wanneer.
groetjes
Hilda
ik ga naar de beurs in KORTRIJK dit is dichterbij;
WIE GAAT ER OOK en welke dag
grts berenice
Hoi, hoi,
Ik zal waarschijnlijk vrijdag in A'pen rond dwarrelen.
Wie weet tot dan!!
Grtz,
Karin
Wel, er komt precies veel sjiek volk .....
Ik zal dan ook maar komen. Denkelijk op zaterdag ( rond 13:00 tot ...... )
Om mijn herkenbaar te maken voor andere forumleden draag ik een Visitekaartje, een bolhoed, een golfbroek, de Times van vorige donderdag onder mijn linkerarm en een zwarte paraplu met gele bolletjes onder mijn rechterarm.
Achteraf bekeken : Het visitekaarte zal wel volstaan zeker ???
Grutjes,
Bob