menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Kruisspinnen

Ga naar meest recente reactie

semperfi

Semperfi

Howdy,
Is dat nu een gedacht of zijn er dit jaar meer Kruisspinnen dan vorige jaren ?
woensdag 17 september 2008 - 19:58
Rita1960

Rita1960

Hoi Bob,

Ik zie op dit moment als ik buiten ben (dan tenminste en niet achter m'n pc'tje zit ) niet meer Kruisspinnen dan andere jaren. Wat mij wel opvalt is dat ze op dit moment al groter zijn.
Misschien hebben ze al meer te eten gehad dan andere jaren in omstreeks dit tijdstip???

Wie het weet mag het zeggen!

groetjes,

Rita
woensdag 17 september 2008 - 20:38
corrielat

Corrielat

Je hebt gelijk hoor Bob,

Hier stikt het ervan, en het is of de duvel ermee speelt,

Ik loop steeds in hun web, grrrrrrrrrrrrrrr

IK BEN BANG VAN KRUISSPINNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
woensdag 17 september 2008 - 20:52
Tomby

Tomby

Om tot achter in de tuin te kunnen lopen moet ik altijd een bamboestok meenemen om de webben weg te slaan, maar dit is elk jaar wel zo. Velen hebben hun web een paar uren later alweer herstelt Echt bang ben ik niet van spinnen maar met deze soort let ik echt wel op aangezien ze me een mooie bult bezorgen die redelijk lang blijft. Toch zijn het leuke beestjes die ik elke dag aanmoedig om zoveel mogelijk muggen te vangen

grtz
woensdag 17 september 2008 - 21:19
Matabish

Matabish

Corrie,
die arme spin schrikt zeker veel erger dan jij als er zo'n reuzemonster in haar net loopt!!
[afbeelding verwijderd niet-https]
donderdag 18 september 2008 - 00:19
Diddy

Diddy

door de warme doch vochtige zomer zijn er meer insecten (zoals muggen) en zijn er ook meer spinnen kunnen overleven, het kan ook dat ze nu meer opvallen doordat ze groter zijnzo hebben wij er 1 in de tuin gehad van tegen de 2 cm
donderdag 18 september 2008 - 13:58

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon