@Berenice, ik reageer namelijk heel snel op medicijnen die ik dan wel of niet inneem.
Hierdoor is mijn humeur dan niet optimaal meer helaas!
Hopelijk is alles de komende open tuindagen en tuinbeurzen beter geregeld.
@Marga, gelukkig heb ik altijd mijn KAKELKRAAN bij mij, op deze manier probeer ik ook altijd voor Jan en Alleman op te komen!
@Minouke, uiteraard vraag ik zoiets NOOIT voor mij alleen, maar dat begrijp jij zeker wel
Mijn levenlang ben ik voor onze medemensen opgekomen.
@Corrielat, inderdaad hoop en wens ik met je mee, dat ook alle grote gebouwen waar tentoonstellingen of beurzen worden gehouden zoals o.a. in Antwerpen en Hasselt eens aan de ROLSTOELGEBRUIKERS/STERS gaan denken, zodat ik er géén muren meer uit hoef te rijden!
@Ja Rita, wat ik daar toen voelde is met geen pen te beschrijven.
Sommige personen op dit Forum dachten dat het een grapje was, maar wij hadden dit ECHT meegemaakt!
@Ja Adrienne, zoals ik al aan Minouke antwoorde, als ik vecht/opkom, is het zeker voor iedereen en niet alleen voor mijzelf.
Ger en ik verheugen ons alweer op het weerzien met jullie en ALLE anderen!
@Hai Frank, dat is een hele poos geleden dat ik jou op het Forum gezien heb!
Hopelijk is dit inderdaad een GROOT voorbeeld voor alle grote open tuinen, beurzen en tuinparken!
@Hai Laura, ook jou heb ik een poos niet op het Forum gezien, nu ben ik er ook nog niet elke dag hoor.
Dat ik niet voor mijzelf alleen vecht, is inmiddels wel duidelijk hoop ik.
Volgens mij, ben ik met: liefde, aardigheid, strijdvaardigheid en meerdere goede en minder goede eigenschappen geboren.
@ ALLE lieve Forummers/sters, bedankt voor jullie goede en fijne reacties!!!
Zelf mag ik wel verklappen, dat Ger en ik héél gelukkig zijn met het bericht van de Graaf en hopen dat iedere eigenaar van een evenement, hier een voorbeeld aan kan en zal nemen.
Nogmaals, dank jullie wel voor alle steun!
Hopelijk zien wij elkaar weer bij een van de evenementen.
Ger en Jeannette