menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Nog altijd gn tuinadviesmagazine

Ga naar meest recente reactie

Jose47

Jose47

Heeft de postbode mijn bus voorbijgereden? .... ik dacht dat vorige week àlle magazines op de post gedaan zijn en ik heb nog steeds niets ontvangen .... en ik kijk er zo naar uit
Josée
woensdag 4 februari 2009 - 13:26
leeuwtje

Leeuwtje

Hier is hij ook nog niet binnen hoor. Maar ik had ook geen idee dat het alweer tijd was! Ik ga ook zitten wachten dan!
woensdag 4 februari 2009 - 14:11
Detuinenindemen

Detuinenindemen

Het voorjaarsnummer is nog niet uit hoor!
woensdag 4 februari 2009 - 14:27
Sarah

Sarah

Heb hem ook nog niet
woensdag 4 februari 2009 - 14:27
kurt

Kurt

Inderdaad, nog geen tuinadvies. Ik heb de laatste versie van het voorjaarsnummer zelf nog niet gezien. Morgen moet het volledig af zijn en dan moet het nog naar de drukker en dan naar een firma die ze zal inhoezen zodat ze netjes bij jullie in de brievenbus zullen steken de laatste week van februari.

Het wordt een mooi nummer waarin we heel wat mooie prijzen mogen weg schenken zoals bv een Robomow (automatische grasmaaier twv 1499 euro),...

Voor elke lezer zal er ook een bon bij steken voor een gratis plant die men dan krijgt op een vaste plantenkwekerij,...

Mvg,
Kurt

Tuinbabbel

woensdag 4 februari 2009 - 16:36
Jose47

Jose47

Goh ik heb me vergist , ik was voortgegaan op een berichtje van 28/01/2009:

Joepie, deze week heb ik voor het eerst Tuinadviesmagazine ontvangen! Een verjaardagscadeautje van mijn lieve zusjes.
Ik heb het zowat in één ruk uitgelezen en vond het heel erg interessant. Nog wat leuke inspiratie gevonden voor een paar mooie bloemstukjes, die ik zeker ga uitproberen.
Jammer dat het zo snel uit was. Ik kijk al uit naar de volgende editie.

Groetjes, Karen

ps: ik denk dat de postbode het ook interessant vond, want het klevertje was al opengemaakt

dan is alles in orde...
Josée
woensdag 4 februari 2009 - 16:57
kurt

Kurt

Goh ik heb me vergist , ik was voortgegaan op een berichtje van 28/01/2009:

Dat was blijkbaar een berichtje van iemand die tussentijds was ingestapt en dus vrij recent lid is geworden en zo een nazending heeft ontvangen van het winternummer.

Klevertjes die gescheurd zijn, kreuken in het magazine, regen op de kaft,... kan ik vanaf het voorjaarsnummer niet meer aangezien leden hun magazine onder gesloten plastiekfolie zullen ontvangen.

Mvg,
Kurt
woensdag 4 februari 2009 - 17:05
Jose47

Jose47

Bedankt hoor Kurt. Ik dacht al dat ik dit fijne magazine gemist had, gelukkig niet dus.
Hartelijk dank voor de moeite die u doet om het magine in perfecte staat bij ons leden te krijgen.
Groetjes
Josee
woensdag 4 februari 2009 - 18:37
Karintje

Karintje

Het wordt een mooi nummer waarin we heel wat mooie prijzen mogen weg schenken zoals bv een Robomow (automatische grasmaaier twv 1499 euro),...

Nou Kurt,

die zou ik wel willen winnen hoor

Grtz,
Karin
donderdag 5 februari 2009 - 09:53
kurt

Kurt

Nou Kurt,

die zou ik wel willen winnen hoor

Grtz,
Karin

Ik vrees dat je dan teveel tijd zou krijgen om bloemstukjes te maken.

Het zijn inderdaad wel handige machientjes he. Wist je dat die nu ook al bestaan als automatische zwembadreiniger en als automatische stofzuiger?

Mvg,
Kurt
donderdag 5 februari 2009 - 15:41
Jose47

Jose47

Automatische stofzuiger ???? kan dat ding z'n werk dan doen terwijl wij aan het bloemschikken zijn ......leuk zeg.

Josée
donderdag 5 februari 2009 - 16:49
Karintje

Karintje

Het zijn inderdaad wel handige machientjes he. Wist je dat die nu ook al bestaan als automatische zwembadreiniger en als automatische stofzuiger?

Ja, dat wist ik en het zijn idd handige machientjes. Enkele maanden geleden zijn we info gaan sprokkelen, maar voor dat kleine lapje gras is het voor ons eigenlijk te duur in aanschaf, maar........... mocht ik het nu winnen hé

Grtz,
Karin
donderdag 5 februari 2009 - 17:47
York

York

Hoi,
Bestaan er ook automatische kappersscharen............
donderdag 5 februari 2009 - 18:12
leeuwtje

Leeuwtje

Die kan ik ook nog wel gebruiken! haha.
donderdag 5 februari 2009 - 20:30
York

York

Hallo leeuwtje,
Ben je een beroepsgenoot?
donderdag 5 februari 2009 - 20:52
leeuwtje

Leeuwtje

Nee hoor. Ik doelde eigenlijk op de grasmaaier! Ik studeer geneeskunde.
vrijdag 6 februari 2009 - 02:30
JovanDreumel

JovanDreumel

Wat voor apparaat staat er afgebeeld bij het bericht van Kurt van 040209? Kan die automatisch tomaten aan stokken binden? Ik meen dat serieus hoor!!
vrijdag 6 februari 2009 - 09:12
leeuwtje

Leeuwtje

Huh Jo? Ik snap je niet helemaal. Dat is die automatische grasmaaier inclusief laadstation. Hij zal de tomaten alleen maar afmaaien vrees ik!
vrijdag 6 februari 2009 - 11:03
JovanDreumel

JovanDreumel

Jammer dan. Hij leek me zo klein. Ik heb ze wel eens in het echt gezien. Maar goed ik een bindapparaatje om tomaten aan te binden.
vrijdag 6 februari 2009 - 11:31
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).

Hoeveel is 2 + 1? (beveiligingscontrole) *