Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Heeft de postbode mijn bus voorbijgereden? .... ik dacht dat vorige week àlle magazines op de post gedaan zijn en ik heb nog steeds niets ontvangen .... en ik kijk er zo naar uit
Josée
Inderdaad, nog geen tuinadvies. Ik heb de laatste versie van het voorjaarsnummer zelf nog niet gezien. Morgen moet het volledig af zijn en dan moet het nog naar de drukker en dan naar een firma die ze zal inhoezen zodat ze netjes bij jullie in de brievenbus zullen steken de laatste week van februari.
Het wordt een mooi nummer waarin we heel wat mooie prijzen mogen weg schenken zoals bv een Robomow (automatische grasmaaier twv 1499 euro),...
Voor elke lezer zal er ook een bon bij steken voor een gratis plant die men dan krijgt op een vaste plantenkwekerij,...
Goh ik heb me vergist , ik was voortgegaan op een berichtje van 28/01/2009:
Joepie, deze week heb ik voor het eerst Tuinadviesmagazine ontvangen! Een verjaardagscadeautje van mijn lieve zusjes.
Ik heb het zowat in één ruk uitgelezen en vond het heel erg interessant. Nog wat leuke inspiratie gevonden voor een paar mooie bloemstukjes, die ik zeker ga uitproberen.
Jammer dat het zo snel uit was. Ik kijk al uit naar de volgende editie.
Groetjes, Karen
ps: ik denk dat de postbode het ook interessant vond, want het klevertje was al opengemaakt
Goh ik heb me vergist , ik was voortgegaan op een berichtje van 28/01/2009:
Dat was blijkbaar een berichtje van iemand die tussentijds was ingestapt en dus vrij recent lid is geworden en zo een nazending heeft ontvangen van het winternummer.
Klevertjes die gescheurd zijn, kreuken in het magazine, regen op de kaft,... kan ik vanaf het voorjaarsnummer niet meer aangezien leden hun magazine onder gesloten plastiekfolie zullen ontvangen.
Bedankt hoor Kurt. Ik dacht al dat ik dit fijne magazine gemist had, gelukkig niet dus.
Hartelijk dank voor de moeite die u doet om het magine in perfecte staat bij ons leden te krijgen.
Groetjes
Josee
Het zijn inderdaad wel handige machientjes he. Wist je dat die nu ook al bestaan als automatische zwembadreiniger en als automatische stofzuiger?
Ja, dat wist ik en het zijn idd handige machientjes. Enkele maanden geleden zijn we info gaan sprokkelen, maar voor dat kleine lapje gras is het voor ons eigenlijk te duur in aanschaf, maar........... mocht ik het nu winnen hé