Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Hallo allemaal,
even melden dat ons Adrienne verjaar vandaag
en dat we zaterdag op post zijn nu het weer nog even mee hebben zonder regen is het net iets gezelliger niet!
tot zaterdag
Ja hoor Adrienne, ook van mij vele [afbeelding verwijderd niet-https] voor een fijne verjaardag.
'k Wens je nog vele jaren zonder grote zorgen (lekkende mazoutketel, gebroken pootje, griep, enz...)
Hi,hi hartelijk dank allemaal
Maar zonder zorgen da lukt gewoon niet.
Net op mijn verjaardag zat ik in het ziekenhuis.
Onze pleegzoon moest geoppereerd worden aan de knie dus ...... leuk he
Lang deze weg toch alle hartelijk dank voor de leuke berichtjes, mailtjes en kaartjes.
En voor zij die gaan tot morgen in Beervelde doeiiii